MS Windows
briani 27239
Harddisken køre og køre
Fra : JapJap

Dato : 28-08-02 22:10

Hej
Jeg har en dejlig low noice PC ^^^^, men jeg har lige sat en "gammel" 40 gb
Harddisk i (til lager), som larmer,
Jeg har sat Strøm sparre Til, så den skulle stoppe, men den bliver ved med
at køre ?? hvad
aktivere den så den,
Findes der ikke et eller andet program der kan gå ind og se hvad der skaber
aktiviteten på Hd...
Eller
er der noget i xp prof jeg har overset !!

PFT
Jacob

Fra : Madsen

Dato : 28-08-02 22:40

JapJap skrev:

> Eller er der noget i xp prof jeg har overset !!

Muligvis er det indekseringstjenesten som spøger.
(Start > Kør: services.msc)
Led efter 'Indexing Service' og tjek efter om den står til 'Automatic'.
Gør den det så prøv at stille den til 'Manual' eller 'Disabled'.

Madsen.