Hvad gør jeg galt ?
Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 28-08-02 22:15

Hej alle,

Jeg er blevet bedt om at sætte en beskeden hjemmeside op
for Frederiksberg Frimærke Forening, og det har jeg gjort her

http://d1o112.dk.telia.net/~u142900355/frame-Welcome.htm

Når jeg klikker på "Dansk", og derefter på "medlemsmøder"
nægter siden at åbne sig, selv om den er uploadet. Den åbner
fint i min lokal-browser, men vil altså ikke på nettet.

Selv efter at jeg har fjernet hele menu-siden, lavet den om, og
genloadet den, nægter den at åbne sig. Jeg har gennemset
html-koden, men kan ikke finde fejlen. Jeg har også fjernet
medlemsmøde-siden, lavet den om og genloadet den. Det
hjalp heller ikke ...

Hjemmesiden er langt fra færdig, men jeg vil så gerne have
menuen til at virke inden jeg fortsætter.

Alle de andre links åbner fint som de skal, bare ikke
medlemsmøderne !!! Det er det eneste som af en eller
anden grund kikser. Er der nogen der kan hjælpe ?

på forhånd tak.
Mette

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-08-02 22:47

Wed, 28 Aug 2002 23:15:12 +0200, skrev "Ann Mette Heindorff"
<amhstamps@adr.dk>:

>Når jeg klikker på "Dansk", og derefter på "medlemsmøder"
>nægter siden at åbne sig, selv om den er uploadet. Den åbner
>fint i min lokal-browser, men vil altså ikke på nettet.

Ingen problemer, men du har et ø i filnavnet og det kan i nogen
browsere give problemer, så prøv at give filen et navn uden æ. ø
eller, medlemsmoeder f.eks.

Man bør aldrig bruge specialtegn (heunder æøå) i filnavne.

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 28-08-02 22:53

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]

> eller, medlemsmoeder f.eks.
>
> Man bør aldrig bruge specialtegn (heunder æøå) i filnavne.

Tak skal du have, Knud - det havde jeg ikke tænkt på, og det
var lige hvad der var i vejen. Problemet løst

mvh
Mette