MS Windows
briani 27239
Smadret hd
Fra : Hanne

Dato : 28-08-02 20:34

Jeg har lige købt en harddisk til min datters computer - 2 2 dage efter gik
det helt galt - først fandt scandisk fejl som den ikke kunne rette -
derefter ville jeg formatere igen, men så stod der at sektor 0 var
beskadiget. så prøvede jeg at genstarte og gik ind i bios, men computeren
kunne ikke finde harddisken.
Mit spørgsmål er, er der noget ved computeren der kan være skyld i det,
eller har jeg bare været uheldig.
Lige da det begyndte at køre med fejl som scandisk ikke kunne rette klikkede
harddisken vist nok lidt.
Det er en Maxtor 40 GB harddisk og en 166 mhz processor computer.

Hilsen
HA

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 28-08-02 21:02

"Hanne" <hanne.agerbo@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Jeg har lige købt en harddisk til min datters computer - 2 2 dage efter
gik
> det helt galt -

Så er der jo stadig garanti på. Hen i forretningen med den for den er næppe
til at redde.

Ebbe

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-08-02 22:24

> Jeg har lige købt en harddisk til min datters computer - 2 2 dage efter
gik
> det helt galt - først fandt scandisk fejl som den ikke kunne rette -

Disken er død og der er garanti på.

Det har intet med windows at gøre, så der er FUT til

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen