ang. dommerfordeling i Ribe
Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 28-08-02 19:55

Jeg har selvfølgelig fået sletter mit nyhedsbrev fra JYRAK, er der nogen der
kan huske hvad dommere der havde meldt afbud, hvem der kommer istedet for.

Jeg ville jo ønske at få en dansk dommer på vores "1" rigtige udstilling,
men så heldig er jeg nok ikke *S*

VH
Gitte

Fra : Helle Andersen

Dato : 28-08-02 20:05

Gitte Sacala Eriksen wrote:
> [...]
> kommer istedet for.
>
> Jeg ville jo ønske at få en dansk dommer på vores "1" rigtige
> udstilling, men så heldig er jeg nok ikke *S*

Nu kan jeg ikke huske, hvad du skal have med, men du kan finde
dommerfordelingen på Jyrak's hjemmeside - og *bølge* Kesto skal
have Eric Reijers ))))

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 28-08-02 20:13

Hej

Vi skal have vores chokoladetortie burmeser med, men var lidt i tvivl om de
havde opdateret dommerfordelingen på deres side.

VH
Gitte

Fra : Camilla Scharff

Dato : 28-08-02 22:03

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev ...
> Nu kan jeg ikke huske, hvad du skal have med, men du kan finde
> dommerfordelingen på Jyrak's hjemmeside - og *bølge* Kesto skal
> have Eric Reijers ))))

Øv øv og atter øv - *vidste* jeg skulle have tilmeldt mig til Ribe... Hmm,
må nøjes med at sidde herhjemme og være muggen over ikke at være tilmeldt,
når der nu er en rigtig god dommer.

Men godt for dig og Kesto

Camilla

Fra : Helle Andersen

Dato : 28-08-02 22:15

Camilla Scharff wrote:
> [...]
> Hmm, må nøjes med at sidde herhjemme og være muggen over ikke at være
> tilmeldt, når der nu er en rigtig god dommer.

Ja, vi kan ikke få armene (og poterne) ned Men det havde nu også
blevet noget bøvl, hvis han skulle til en anden dommer, for jeg skal gå
steward for Eric.

--
Helle
DK Tick-Tag