Ericsson R600
Fra : kcdc

Dato : 28-08-02 19:44

Hej alle i NG!

Jeg vil bare lige fortælle lidt om subj.

Der har været rygter om at man kan opdatere softwaren sådan at man skifter
EziText ud med en T9 ordbog!

Jeg har lige købt en R600 her for et stykke tid siden og tog den med til
TeleService i Aalborg her i dag. De kunne fortælle at man IKKE kunne få en
T9 i sin R600 i stedet for eziText!

Ærgerligt ærgerligt, det havde jeg ellers sådan håbet! Men telefonen er
ellers temmeligt fed, så kan man leve med den lidt mystiske (og ikke altid
helt) intelligente ordbog, så kan man godt købe telefonen!

Happy mobiling!

kcdc

Fra : [2730]Rasmus

Dato : 28-08-02 22:25

Hej codename "kcdc" - som skrevet i en anden tråd er min nu ifølge
Teleservice i Taastrup nu opdateret med T9 ordbogen ??

Hvem tager fejl

Rasmus
dontspamme@FJERNoncable.dk

Husk at fjerne "FJERN" ved reply!