trimning
Fra : Andersen

Dato : 28-08-02 19:18

Hej gruppe
Er der nogen der kender en god side hvor man kan få lidt indsigt i
trimningens kunst. Jeg er blevet stolt ejer af en springer spaniel og vil
gerne snuse lidt til trimningen inden det for alvor bliver aktuelt.

Jette

Fra : John

Dato : 28-08-02 23:52

"Andersen" <jva@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> trimningens kunst. Jeg er blevet stolt ejer af en springer spaniel og vil
> gerne snuse lidt til trimningen inden det for alvor bliver aktuelt.

Hej Jette.

Måske du kunne bruge nogle af disse links:

http://www.bhs-hundesaloner.dk/bhs.html

http://www.lhs-dk.dk/

http://kragborg.dk/vejltrimning.htm

http://www.vestfyns-hundesalon.subnet.dk/pelspleje.htm

Venlig hilsen
John.
www.nethundeguiden.dk

Fra : Andersen

Dato : 29-08-02 18:53

Mange tak for linksene.................
Det ser spændende ud.

Fra : Mari

Dato : 30-08-02 20:12

> [...]
> trimningens kunst. Jeg er blevet stolt ejer af en springer spaniel og vil
> gerne snuse lidt til trimningen inden det for alvor bliver aktuelt.

Hvis du gerne selv vil lære det - så søg kontakt med nogle af de
ejere, der udstiller deres hunde - og derfor også trimmer dem.

Racernes specialklubber har ofte kurser for interesserede. Find dem
http://www.dansk-kennel-klub.dk

Mari