Dave Matthews Band
Fra : Daniel Andersen

Dato : 19-02-01 23:59

Davs...

Nu har jeg hørt så meget om ovenstående band... Tænkte der måske var nogen
der kender de bedste de har lavet? (Eller nogen af dem!!!), så man kunne få
en lille ide om hvor fedt det er, og om man skal fløjte ud og handle deres
skiver.... Hvilket album er i dette tilfælde så bedst at starte med???...

Daniel

Fra : John Fogde

Dato : 20-02-01 11:26

On Mon, 19 Feb 2001 23:59:07 +0100, "Daniel Andersen"
<bluwduch@wanadoo.dk> wrote:
> [...]
>skiver.... Hvilket album er i dette tilfælde så bedst at starte med???...
Jeg ville starte med deres anden studie udgivelse "Crash". Der er et
par hits på (Too Much og Crash Into Me), og jeg synes det er den mest
helstøbte af de tre. Den nyest hedder Before These Crowded Streets
(Everyday udkommer dog snart), og den er lidt mere eksperimenterende
og lyder tiltider helt world music-agtig. Men de er alle tre fede og
jeg har også store forventninger til den nye skive, der udkommer
d.27/2.

John

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 20-02-01 13:55

In <jxhk6.9592$PC4.536453@news010.worldonline.dk> "Daniel Andersen" <bluwduch@wanadoo.dk> writes:

> [...]

>skiver.... Hvilket album er i dette tilfælde så bedst at starte med???...

DMB er forresten taper-friendly og det er muligt at fine deres show i
shorten-format ( komprimeret wav-filer _uden_ tab) gennem
http://www.etree.org/

Mvh
Martin

Fra : Peter G.

Dato : 20-02-01 20:11

"Daniel Andersen" <bluwduch@wanadoo.dk> wrote in message
> [...]

> skiver.... Hvilket album er i dette tilfælde så bedst at starte med???...

Tjaeh. Personligt vil jeg anbefale dobbelt-Cd'en "Live At Red Rocks" som er
en vidunderlig live-plade hvor man helt klart oplever DMB fra deres bedste
side og hvor det er tydeligt hvor godt dette band er. Dernæst er jeg nok
mest glad for "Under The Table And Dreaming" og så "Before These Crowded
Streets".

M.v.h.
Peter