Karl Julius igen igen...
Fra : Peter Buch

Dato : 28-08-02 19:31

Hej igen

Undskyld gentagelsen, men jeg føler min bøn måske blev lidt skjult som
efterfølgende kommentar i en tidligere tråd.

Skulle der være en venlig sjæl, der har lidt tid til overs på Viborg
Landsarkiv, vil jeg blive meget glad for oplysninger om Karl Julius Buch's
forældre.

Hans efterkommere søges i forb. med snarligt slægtstræf.

En mulighed er, at finde dem via Buch-netværket og Buch-Puslespillet, idet
vi, hvis vi kan få ham placeret, måske kan finde andre efterkommere via nært
tilknyttede, til denne familiegruppe.

Karl Julius Buch skulle være født eller døbt 5.7.1900 i Ribe Domsogn og
død12.1.1947. Gift med Marie
Theodora Laura Nikolajsen 8.10.1895 -13 Feb 1943.

Som tidligere nævnt, har jeg været på landsarkivet i Odense. Her oplyser
man, at Ribe Domsogn efter 1891 kun findes i Viborg.

Med venlig hilsen

Peter Buch

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 28-08-02 21:06

"Peter Buch" <p.buch@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Som tidligere nævnt, har jeg været på landsarkivet i Odense. Her oplyser
> man, at Ribe Domsogn efter 1891 kun findes i Viborg.

www.familysearch.org/ kan du finde flg.:
Individual Record FamilySearchT Ancestral File v4.19

----

Marie Theodora Laura NIKOLAJSEN (AFN: 7N92-JK) Pedigree
Sex: F Family

----

Event(s):
Birth: 8 Oct 1895
Ribe Domsogn, Ribe, Dnmrk
Death: 13 Feb 1943

----

Parents:
Father: Christian Conrad NICOLAISEN (AFN: 7N91-WB) Family
Mother: Marie Kirstine PETERSEN (AFN: 7N91-XH)

----

Marriage(s):
Spouse: Karl Julius BUCH (AFN: F4B7-H9) Family
Marriage:

Og indsenderen er:

Helge Nørrung,
LUNDEBJERGGARDSVEJ 160
2740 SKOVLUNDE
DENMARK

Det lader imidlertid til, at Helge er flyttet,
TeleDanmark oplyser flg.:

Helge Nørrung
Nørregade 6, 2. th
1165 København K
Tlf: 33 11 08 22
Fax: 33 12 00 68

Jeg synes, at du skulle kontakte Helge direkte,
for det kan jo være, at han har fået nye oplysninger
siden, han indsendte ovenstående til Familysearch.

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Peter Buch

Dato : 28-08-02 22:13

"Bodil Grove Christensen" <grovebgcNOSPAM@post8.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3d6d2d17$0$27656$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> for det kan jo være, at han har fået nye oplysninger
> siden, han indsendte ovenstående til Familysearch.

Tak til Bodil.

Jeg har set oplysningerne på familysearch. Også navnet på indsenderen. Da
det er et familiemedlem til Helge Nørrung, der har henvendt sig, tror jeg
ikke Helge har yderligere oplysninger, idet denne faktisk har kontakt til
Helge.

Med venlig hilsen

Peter Buch

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 29-08-02 09:26

"Peter Buch" <p.buch@mail.dk> wrote in message news:maab9.33692
> [...]
> ikke Helge har yderligere oplysninger, idet denne faktisk har kontakt til

En henvendelse til Helge Nørrung kunne dog
muligvis animere ham til at komme til Viborg,
han er dog ikke nogen gammel mand (dvs.
ca. min alder - midt 40 -midt 50).

Med venlig hilsen
Bodil.