MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Download - max 2 filer
Fra : SFM

Dato : 28-08-02 18:49

Hvorfor har jeg kun mulighed for at download 2 filer på samme tid ?

Bruger XP.

kan det ændres..

Fra : Thomas hansen

Dato : 28-08-02 20:01

"SFM" <stonefox58@hotmail.com> wrote in message

> Hvorfor har jeg kun mulighed for at download 2 filer på samme tid ?
>
> Bruger XP.
>
> kan det ændres..

Det er en begrænsning i Exploreren. Du kan hente en reg fil som låser op for
"fejlen". Eller bruge en download maneger som f.eks. getright

/Thomas

Fra : IzNoGoUd

Dato : 29-08-02 06:16

On Wed, 28 Aug 2002 21:00:30 +0200, "Thomas hansen"
>Det er en begrænsning i Exploreren. Du kan hente en reg fil som låser op for
>"fejlen". Eller bruge en download maneger som f.eks. getright

Godt du satte "" tegn omkring fejlen, for det er ingen fejl, Max
Connections Per Server er en begrænsning i alle web browsere for at
overholde RFC2068 protokollen.
--
best regards IzNoGoUd aka Claes Nielsen, Svendborg, Denmark.

Fra : Thomas hansen

Dato : 28-08-02 20:09

"SFM" <stonefox58@hotmail.com> wrote in message

> Hvorfor har jeg kun mulighed for at download 2 filer på samme tid ?
>
> Bruger XP.
>
> kan det ændres..

Kik her
http://www.winguides.com/registry/display.php/536/

/Thomas

Fra : SFM

Dato : 28-08-02 20:19

For en "korthåret" virker det lidt besværligt,

Fra : Madsen

Dato : 28-08-02 21:11

SFM skrev:

> For en "korthåret" virker det lidt besværligt,

Så hent denne fil og kør den:
http://home18.inet.tele.dk/madsen/ie/flere_downloads.reg

Madsen.

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 28-08-02 21:36

> Så hent denne fil og kør den:
> http://home18.inet.tele.dk/madsen/ie/flere_downloads.reg

Thanx :)

-M

Fra : Thomas hansen

Dato : 28-08-02 21:42

> For en "korthåret" virker det lidt besværligt,
Det kan da godt være, men så svært er det jo ikke. Og jeg syntes det er rart
at man ved hvilke tilføjelser/rettelser der sker i reg basen. Du ved jo ikke
hvilket crap der er i en fil du bare henter og kører.

/Thomas

Fra : Madsen

Dato : 28-08-02 21:55

Thomas hansen skrev:

> Du ved jo ikke hvilket crap der er i en fil du bare henter og kører.

Et højreklik og 'Rediger' på filen vil afsløre, at den indeholder
nøjagtig det samme som står beskrevet på de sider andre har henvist
til.

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings]
"MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:0000000a
"MaxConnectionsPerServer"=dword:0000000a

Madsen.

Fra : Thomas Demant

Dato : 29-08-02 05:47

> [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings]
> "MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:0000000a
> "MaxConnectionsPerServer"=dword:0000000a
Pjat! Det er helt sikkert en virus ;) Så, tag dig i agt...

--
Thomas (der er træt af spam og nu prøver om det virker:)
Ved e-mail svar: Fjern "jupitor" i mail adressen!