Fælles kanter
Fra : Kitt Søndergaard

Dato : 28-08-02 18:39

Hvordan er det nu med Fælles kanter i FrontPage 2000?
Jeg har lavet en side "faelleskanter.htm" og sendt af sted . Jeg forventede
at se teksten "Hjemmesiden ses bedst med Internet Explorer, skærmopløsning
800 x 600 pixels" nederst på alle sider. Jeg ser ikke noget. Jeg må jo gøre
noget forkert. På siden "faelleskanter.htm skrev jeg teksten oven for den
stiplede linie. Jeg har også prøvet at skrive i kassen, som nogle gange
kommer til syne. Jeg synes ikke, at det hjælper. Skal jeg ind og fortælle
alle siderne, at der er en fælleskant? I givet fald - hvordan gøres det?
Vh.
Kitt Søndergaard

Fra : Kitt Søndergaard

Dato : 28-08-02 18:56

Jeg fandt lige ud af, hvad jeg havde gjort, eller rettere ikke havde gjort.
ALLE siderne skal sendes igen, inden det virker. Undskyld ulejligheden.
Vh.
Kitt Søndergaard

Fra : Ulrik Friis

Dato : 28-08-02 20:21

> [...]
gjort.
> ALLE siderne skal sendes igen, inden det virker. Undskyld ulejligheden.

Ja - det er noget værre noget med de kanter. Klik på ? tegnet i
værktøjslinien, skriv 'fælles kanter' i søgefeltet og vælg Om fælles kanter.
Så har du snart fod på det! Hjælpefunktionen er faktisk brugbar.

Når du har lavet rettelser/ændringer/tilføjelser skal du udgive dit websted
igen. Hvis du anvender udgivefunktionen holder FP selv styr på hvad der skal
udgives. Men hvis *ikke* du er på et webhotel med FP server extensions skal
du bruge FTP protokollen: Filer => Udgiv web-sted => skriv adressen på dit
website og begynd med FTP://

mvh
Ulrik