Couter strike
Fra : RaB

Dato : 28-08-02 17:27

Er der nogle der kan forklar mig hvorfor jeg ikke har lyd på i counter
strik/half life... men hvis jeg genstarter min com er jeg heldig at der
kommer lyd igen.. men det forsvinder igen.. Jeg har prøvet at
geninstaller spillet. men kan det være fordi jeg updater dem forkeret..
lige en anden ting min lydkort er ikke reg. kan det være det?? sms?012

http://www.kandu.dk/

.

http://www.kandu.dk/

Fra : Allan Riise

Dato : 28-08-02 17:21

RaB wrote:
[...]

Ja det kan det sagtens. Hvis ikke den vil finde kortet automatisk må du gå
ind og installere det ordentligt selv, IE enhedshåndtering/lydkort/opdater
driver og så selv vælge hvilke der skal bruges, så burde den være i vinkel.

Venligst ...
--
Allan Riise
Ari06@AriSoft.dk

Fra : GrandOldMan

Dato : 29-08-02 21:21

"Allan Riise" <Ari06@AriSoft.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> :: prøvet at geninstaller spillet. men kan det være fordi jeg updater
> :: dem forkeret.. lige en anden ting min lydkort er ikke reg. kan det
snip

Hvornår forsvinder lyden... Er den der slet ikke når du starter spille eller
forsvinder den "pludselig"

Min lyd forsvinder nemlig hver gang jeg i dod-spilleiver kommer til at
trykke på tasten mellem Ctrl og Alt (ved ikke hvad den L.... knap hedder)
men jeg har lyst til at save den knap ud..

--
Hilsen
GrandOldMan

Fra : GrandOldMan