Kelly Helte
Fra : John

Dato : 29-08-02 02:07

Er der lavet en soundtrack til Kelly Helte ?

John

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 28-08-02 17:22

"John" <bka@sool.2.dk> skrev i en meddelelse
> Er der lavet en soundtrack til Kelly Helte ?

Det skulle jeg mene. Det er jo ikke en stumfilm. Men om der er nogen der har
udgivet lydsporet alene uden billeder ved jeg kke noget om.

mvh Magnus

Fra : Devast8or

Dato : 28-08-02 17:37

Yup, Amazon har det her: http://makeashorterlink.com/?O2E8122A1

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : GIZMO

Dato : 28-08-02 18:43

John" <bka@sool.2.dk> skrev:

> Er der lavet en soundtrack til Kelly Helte ?

Ja, KELLY'S HEROES af Lalo Schifrin er udkommet sidste år på en CD sammen
med samme komponists musik til THE CINCINNATI KID. Desværre udkom
soundtracket på det amerikanske selskab Chapter III, der måtte lukke meget
pludseligt. Siden er det blevet meget svært at finde deres udgivelser.
Ebay kunne være en mulighed...

--
Gizmo
Copenhagen

Fra : Thomas W.

Dato : 29-08-02 15:53

"John" <bka@sool.2.dk> wrote in message
> Er der lavet en soundtrack til Kelly Helte ?

Tør man gætte på, at det er The Mike Curb Congregation "Burning Bridges" du
er ude efter? Jeg kan i skrivende stund ikke huske andet musik fra den
film - ret sjov, især Morriconeparodien (OK, der var alligevel noget andet
musik) :)

/Thomas W.

Fra : John

Dato : 30-08-02 17:20

>Tør man gætte på, at det er The Mike Curb Congregation "Burning Bridges" du
-klip-
Det er næsten rigtig

Det er masse gode krigsange derind - Det er én bestemt som jeg godt kan lige
og det er den som de spiller da kirkeklokker begynder at ringe og Oddball
kører hans shaman tank frem. Den lyder fair enough, men det er også mange
andre gode sange derind. Også Den "Burning Bridges" som de spiller til sidst
er også meget god.

John

Fra : Thomas W.

Dato : 30-08-02 10:33

> [...]
> kører hans shaman tank frem. Den lyder fair enough, men det er også mange
> andre gode sange derind. Også Den "Burning Bridges" som de spiller til

Efter at TCM for nogle måneder siden havde sendt den igen-igen, prøvede jeg
at lede efter et soundtrack til filmen. Jeg tror nok at jeg kom frem til at
der eksisterede et, men da jeg fandt "Burning Bridges" stillede jeg mig
tilfreds med det (det er vist også den sang der spilles mest undervejs,
svjh?)

/Thomas