Reklamebanner..
Fra : varde

Dato : 28-08-02 16:11

Hej NG.

Jeg har brugt en reklamebanner på min HP. Da side af og til er lidt langsom
til at loade, kommer der bare et kedeligt felt frem.
Kan man udskifte dette felt med et foto, så der er noget at se på mens siden
loader.
Bruger FP.2000

http://home19.inet.tele.dk/varde/specialopgaver.htm

Mvh. ST

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-08-02 13:02

Nej.

Fra : Dyl

Dato : 25-09-02 14:32

<snip>
> [...]
> til at loade, kommer der bare et kedeligt felt frem.
> Kan man udskifte dette felt med et foto, så der er noget at se på mens
</snip>

Du kan kode dig til hvad på siden der skal loades først, men jeg ved ikke
hvordan. Andre kan måske hjælpe dig videre herfra.

/Dyl