Nogle der kan oversætte?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-02-01 23:26

Hejsa - nogle der kan oversætte fra denne side - på forhånd tak.

http://www.indocell.net/id37_3210.htm

Perbedaan dari versi 6.00 dibanding versi 5.36:
Unknown phone number (tanpa CLI) terdaftar di missed call sebagai "(no
number)"
Perbaikan ketika menerima ringing tone via SMS, ketika keypad tone
diaktifkan.
Perbaikan di SIM Application Toolkit
Perbaikan di T9
Update untuk daftar operator GSM

FUT: dk.kultur.sprog
--
venligst
/Lasse

Snup en gratis kold fra kassen:
http://fergusons.dk/ebeer/

Fra : Erik Einum

Dato : 19-02-01 23:32

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev
> Hejsa - nogle der kan oversætte fra denne side - på forhånd tak.
>
> http://www.indocell.net/id37_3210.htm

<snip>

Tidligere stod denne informasjonen på engelsk på den samme siden, men
desverre så står den nå på et komplett uforståelig språk!

Er det noen som vet om andre sider med tilsvarende informasjon (endring
fra SW-versjon til SW-versjon på mobiltelefoner)?

Ingen X-post eller FUT på denne, da jeg spør om noe mobilrelatert i samme
tråd, som ikke har interesse for språk-gruppen (men for dere som har noe
som skal dit, svar på Lasses innlegg, og ikke mitt!)

///Mvh. EE

Fra : Anders Beck

Dato : 20-02-01 22:53

"Erik Einum" <erik-ein@online.no> wrote in message
> Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev

> Tidligere stod denne informasjonen på engelsk på den samme siden, men
> desverre så står den nå på et komplett uforståelig språk!

Finsk

Fra : Peter Rongsted

Dato : 21-02-01 02:27

"Anders Beck" <Anders.Beck@hotpop.com> wrote: