MS Windows
briani 27239
Dvale funktionen i Win XP Pro og Printer
Fra : Morten Just Jensen

Dato : 28-08-02 15:30

Hej NG

Jeg har installeret windows XP Pro og synes at funktionen med Dvale er smart
da men spiller for at lukke for de ting man har gang i hver gang at man ikke
lige har lyst eller tid til at kigge på computeren.

Men jeg har et problem hvor en HP Officejet printer ikke bliver fundet efter
at den har været i dvale. Så er det jeg spekulerer på om der er nogen her i
gruppen der har et forslag til hvordan man kan takle det. Jeg har fundet ud
af at jeg skal lukke ned for printerprogrammet der følger med officejet og
som i øvrigt skal kører for at printeren fungerer korrekt. når jeg starter
det pågældende program igen kører det bare som det skal.
Jeg tænkte derfor om jeg skulle se om jeg kunne scripte mig ud af det (har
ikke fundet ud af om det er muligt) eller om der er en smartere måde at gøre
det på.

På forhånd tak for hjælpen

MVH Morten