Omstilling mellem 2 telefoner
Fra : Ukendt

Dato : 28-08-02 15:16

Hej gruppe

Hvad kræves der for at stille om fra 1 analog telefon til en anden analog
telefon gennem et isdn modem.

TDC, siger at det ikke kan lade sig gøre med mit DIVA-modem. Kræves der et
andet modem med indbygget central ?

Hvis ja, kan jeg så opgradere mit modem hos TDC ? Eller sælge det og selv
købe et andet ?

Hvis nej, hvad kræves der så og hvad koster det ?

På forhånd tak

PL

Fra : Sørensen

Dato : 28-08-02 15:56

"Peter Lindegaard" <Youremail> skrev i en meddelelse
> [...]
> købe et andet ?
>
> Hvis nej, hvad kræves der så og hvad koster det ?

Køb et lasat, det kan, De er til salg i "Den blå avis" for omkring en 100kr
seddel og opefter. Du skal ikke regne med at få noget for din Diva.

vh.
Sørensen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-08-02 17:16

"Peter Lindegaard" <Youremail> wrote in message
> [...]

Hvorfor er det lige man ikke kan sende dig en email?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-02 10:30

> Hvorfor er det lige man ikke kan sende dig en email?

Fordi min rigtige mail adresse, er blevet "overspammed" siden jeg begyndte
at bruge den i newsgroup. En til flere/ personer opfordrede mig til at
benytte en fake email adresse.

Hvad er det du gerne vil sende mig, som resten af gruppen ikke må se ?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-08-02 10:46

"Peter Lindegaard" <Your_own_email> wrote in message
> Fordi min rigtige mail adresse, er blevet "overspammed" siden jeg begyndte
> at bruge den i newsgroup. En til flere/ personer opfordrede mig til at
> benytte en fake email adresse.

Hvis du laver en NOSPAM-udgave af din emailadresse, så vil robotter kløjs i
det, mens vi andre blot vil rette til.

> Hvad er det du gerne vil sende mig, som resten af gruppen ikke må se ?

Det kunne dreje sig om handel...

Vi er offtopic.

Fra : Jens Jacobsen

Dato : 28-08-02 17:57

Peter Lindegaard <Youremail> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9278A584C173AYouremailyahoocom@193.88.15.213...

Fra : Jens Jacobsen

Dato : 28-08-02 17:58

jeg har et spritnyt lasat speed 2 modem med kasse og det hele
100+porto
hilsen jens
ps det løser dit problem

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-08-02 22:45

"Jens Jacobsen" <jelle@privat.dk> wrote in message
> jeg har et spritnyt lasat speed 2 modem med kasse og det hele
> 100+porto
> hilsen jens
> ps det løser dit problem

Handler du i en markedsgruppe???

Plonk

Fra : Sørensen

Dato : 29-08-02 03:25

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
> "Jens Jacobsen" <jelle@privat.dk> wrote in message
>
> Handler du i en markedsgruppe???
>
> Plonk

Brokker Du dig i dk.snak.mudderkastning

vh.
Sørensen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-08-02 07:39

"Sørensen" <no@i.dont> wrote in message
> Brokker Du dig i dk.snak.mudderkastning

Det er ikke alle der fatter dyb sarkasme...

Fra : KsNa

Dato : 28-08-02 18:01

> [...]
> telefon gennem et isdn modem.
>
> TDC, siger at det ikke kan lade sig gøre med mit DIVA-modem. Kræves der et

Jeg mener at kunne huske, at DIVA kan omstille til den anden analogport ved
at trykke >R*79#< men jeg er ikke sikker på at der kommer ringning på den
anden telefon, når den anden telefon løftes trykkes >*79#<, men hvis du har
instaleret softwaren til DIVA'en (og det har du selvfølgelig) har du en
onlinemanuel på din PC, formentlig under programmer, og der er beskrevet
hvordan det skal gøres. Der skal nok også være aktiveret Parkering
på¨centralen, tror jeg nok.

Mvh.
Kim

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-08-02 19:07

"Peter Lindegaard" <Youremail> wrote in message

> TDC, siger at det ikke kan lade sig gøre med mit DIVA-modem. Kræves der et
> andet modem med indbygget central ?

Det er noget med, at man bare skal have "terminal skift" for at få det til
at virke på en DIVA

Fra : Roar Eggert Pedersen

Dato : 28-08-02 19:56

"Peter Lindegaard" <Youremail> wrote in message
> Hej gruppe
>
> Hvad kræves der for at stille om fra 1 analog telefon til en anden analog
> telefon gennem et isdn modem.
Hvis du skal stille om mellem de 2 ab porte på divaen er sker det ved brug
af komandoen R*79# og så lægger du på og gå¨over til den anden telefon og
trykker *79#.

For at dette virker skal du min. have firmware 2.2 , hvis du ikke har den
kan den hentes på www.isdn2hotline.dk

Med Venlig hilsen

Roar
Jeg repræsenterer med dette indlæg ikke TDC Internet

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-02 11:58

> Hvis du skal stille om mellem de 2 ab porte på divaen er sker det ved
> brug af komandoen R*79# og så lægger du på og gå¨over til den anden
> telefon og trykker *79#.

Tusind tak !! Må du få et langt og lykkeligt liv
Jeg kan næsten ikke vente med at komme hjem og prøve det.

Kan det iøvrigt ikke laves så man slipper for at taste de sidste *79#, men
i stedet bare kan hæve røret på almindelig vis.

Fra : KsNa

Dato : 29-08-02 15:54

"Peter Lindegaard" <Your_own_email> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Kan det iøvrigt ikke laves så man slipper for at taste de sidste *79#, men
> i stedet bare kan hæve røret på almindelig vis.

Hvis du har en telefon men hukommelse kan du programere den med *79# på den
ene knap, så skal du kun trykke en gang.

Mvh.
Kim

Fra : Roar Eggert Pedersen

Dato : 29-08-02 15:53

> [...]
>
> Kan det iøvrigt ikke laves så man slipper for at taste de sidste *79#, men
> i stedet bare kan hæve røret på almindelig vis.

Detsvære er dettte ikke muligt da den med R*79# parkerer samtalen på
telefoncentralen, og den skal have at vide at den nu skal sende samtalen
tilbage til dig. Med en isdn telefon ville deet bare være at trykke på en
hold/parker knap, for at parkere og hente samtalen til bage.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-08-02 16:38

"Roar Eggert Pedersen" <roep@oncable.dk> wrote in message
> hold/parker knap, for at parkere og hente samtalen til bage.

Hvem bager du til

--

http://www.fiduso.dk

Fra : Roar Eggert Pedersen