counter-strike
Fra : daniel ølbye

Dato : 28-08-02 14:49

hvordan kan jeg instalere maps på min computer jeg har c-s version 1.5 og
mappack men jeg kan ikke finde ud af det hvordan man ligger nogle maps ind
M.V.H. Daniel Ølbye

Fra : Jens Lund Jensen

Dato : 28-08-02 15:03

"daniel ølbye" <olbye@mail.tele.dk>
> hvordan kan jeg instalere maps på min computer jeg har c-s version 1.5 og
> mappack men jeg kan ikke finde ud af det hvordan man ligger nogle maps ind

de ligger i Half-Life\cstrike\maps

mvh jens jensen

--
Dark Helmet: How many assholes we got on this ship anyhow?
The Crew: YO!!!!

Fra : Mads Møllegaard @ ww~

Dato : 28-08-02 15:05

> hvordan kan jeg instalere maps på min computer jeg har c-s version 1.5 og
> mappack men jeg kan ikke finde ud af det hvordan man ligger nogle maps ind

de nye maps du vil ha ind skal ligge i dit half-life\cstrike\maps dir

Fra : TB303

Dato : 28-08-02 15:36

Mads Møllegaard @ www.startout.dk <mads@startout.dk> skrev i

> de nye maps du vil ha ind skal ligge i dit half-life\cstrike\maps dir

eller Counterstrike/cstrike/maps hvis det er Retail version..........