problem med print
Fra : Martin Møller Bæk

Dato : 28-08-02 14:44

Jeg har et lidt underligt problem.
Jeg vil hente noget data ud fra en database og printe indeholdet
af denne. Nedenstående kode viser opbygningen, hvor hver gennemgang
af while tager en række. for løkken printer så de 5 entiteter.
Mellem hver række skal der så være en vandret streg (<hr>)
Problemet er, at resultatet bliver, at først udprintes alle
<hr>'erne derefter al indholdet (fra for løkken), istedet for
at gøre det skiftevis.
Jeg fatter ikke rigtig hvorfor.
Hvad gør jeg galt.

while($row = mysql_fetch_row($result))
{
for($i=0; $i<5; $i++)
{
print($row[i].....)
}
print("<hr>\n\n");
}

--
Mvh.
- Martin Møller Bæk

"640 K ought to be enough for anybody"
- Bill Gates, rejecting proposal for
larger computer memory, 1981

Fra : Larz

Dato : 28-08-02 15:42

Martin Møller Bæk wrote:
> Problemet er, at resultatet bliver, at først udprintes alle
> <hr>'erne derefter al indholdet (fra for løkken), istedet for
> at gøre det skiftevis.
> Jeg fatter ikke rigtig hvorfor.

Hvad skal der stå her:

   print($row[i].....)

?

--
-
Lars

Fra : Martin Møller Bæk

Dato : 28-08-02 16:26

Larz wrote:

> Hvad skal der stå her:
>
> print($row[i].....)

Jeg har løst problemet.
Det var fordi, jeg kun havde en tabel og så skrev <hr>
mellem </tr> og <tr> og det bevirker at browseren sætter
dem først. Jeg har istedet lavet en tabel for hver række,
En dum fejl