Telefon m. 2 sim-kort
Fra : Keld Nygaard

Dato : 28-08-02 12:55

Hej

"I gamle dage" kunne man købe en Ericsson telefon, hvori der kunne være 2
SIM-kort på een gang. Når telefonen ringede kunne man se på et symbol i
displayet hvilket af kortene der var opkald på.
Jeg ved der findes nogle Nokia-cover hvori man kan sætte 2 SIM kort, og så
vælge hvilket af de to telefonen skal køre på - men jeg er ude efter en
telefon hvor begge SIM-kort er aktive på een gang.
Er der nogen der kender til en nutidig telefon der kan det trick? (Mærket er
ligegyldigt)

Med venlig hilsen
Keld Nygaard

Fra : Frank W

Dato : 28-08-02 17:24

On Wed, 28 Aug 2002 13:54:58 +0200, "Keld Nygaard"
<keld@wapse.dk_fjerndette> wrote:

>Er der nogen der kender til en nutidig telefon der kan det trick? (Mærket er
>ligegyldigt)

Benefon har en...Så en i Grækenland sidste uge savle savle...har selv
"2 simkort problemet"...

Kig efter mere info på www.benefon.com Telefonen hedder Benefon Twin+

Hilsen
Frank

Fra : Keld Nygaard

Dato : 29-08-02 10:03

"Frank W" <frank@ebox.dk> skrev i en meddelelse

> Benefon har en...Så en i Grækenland sidste uge savle savle...har selv
> [...]

Hej Frank

Tak for tippet - og prisen var heller ikke helt forfærdelig - den koster ca.
1.500 + moms i Danmark...

mvh

Keld Nygaard

Fra : Fischer

Dato : 29-08-02 10:21

> Benefon har en...Så en i Grækenland sidste uge savle savle...har selv
> "2 simkort problemet"...
> Kig efter mere info på www.benefon.com Telefonen hedder Benefon Twin+

Men har jeg ikke ret i, at begge SIM-kort ikke er aktive på een gang?
Det ser ud som om man blot kan vælge mellem de to kort når man tænder
telefonen.

*Fischer

Fra : Frank W

Dato : 29-08-02 14:11

On Thu, 29 Aug 2002 11:21:11 +0200, "Fischer" <express@get2net.dk>
wrote:

>Men har jeg ikke ret i, at begge SIM-kort ikke er aktive på een gang?
>Det ser ud som om man blot kan vælge mellem de to kort når man tænder
>telefonen.

Jo det er korrekt...man vælger selv hvilket kort der er aktivt hver
gang. Prøvede på et tidspunkt et kit til Nokia 5110 og der var det
lidt irriterende at hvis man brugte simkort 1 og slukkede for
telefonen og lidt senere skulle bruge simkort 1 igen, blev man nød til
at tænde/slukke 2 gange da kittet automatisk vælger næste kort i
rækken når der tændes...det er løst med Twin+. Ja jeg ved godt det er
småting men alligevel.

Hilsen
Frank