Av en brøler på Back To The Future 2 DVD
Fra : Per.K

Dato : 28-08-02 13:06

Ups, der var en fejl fra folkene bag Back To The Future.
De siger på DVD2 at alle sagde ja til at spille med 2´eren og at det kun var
ham
der spiller Marty´s far George der ikke havde lyst.
Hvorfor kan det så være at det ikke er den samme der spiller Jeniffer i
2´eren og
3´eren ?
I 1´eren spilles Jeniffer af Claudia Wells
I 2´eren og 3´eren spilles hun af Elisabeth Shue

Den glemte de lige at forklare hvorfor.

Venligst Per

Fra : Jeppe Møller

Dato : 28-08-02 13:12

Ja, det er tragisk.

/Jeppe

Fra : Jacob Gunness

Dato : 28-08-02 13:17

"Per.K" <persen1@NONOyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3´eren ?
> I 1´eren spilles Jeniffer af Claudia Wells
> I 2´eren og 3´eren spilles hun af Elisabeth Shue

Hej Per,

fra go'e, gamle IMDB:

"Elisabeth Shue was cast as Jennifer, and all the closing shots of Back to
the Future (1985) were re-shot for the beginning of this film. Claudia Wells
(Jennifer in Back to the Future (1985)) had disappeared from the acting
scene in 1987 for undisclosed reasons."

Men jo, de kunne nok godt have forklaret det på en eller anden måde. I
øvrigt har hun haft én lille rolle siden da.

mvh.
Jacob

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 28-08-02 13:56

"Jacob Gunness" <jmgunness@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Wells
> (Jennifer in Back to the Future (1985)) had disappeared from the acting

Jeg har snakket med Claudia Wells.....I kid U not......og jeg ved godt
hvorfor hun forsvandt fra skuespillet

Har stadigvæk mailen med hendes telefonnummer osse *blær blær*

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-08-02 14:08

"Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> escribió en el mensaje

> Jeg har snakket med Claudia Wells.....I kid U not......og jeg ved godt
> hvorfor hun forsvandt fra skuespillet

Hvis du ikke vil dele din viden med os andre, hvorfor så skrive at du ved
det? Er du ikke kommet ud over haha-jeg-ved-noget-du-ikke-ved-stadiet?
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 28-08-02 15:02

> Hvis du ikke vil dele din viden med os andre, hvorfor så skrive at du ved
> det? Er du ikke kommet ud over haha-jeg-ved-noget-du-ikke-ved-stadiet?
> Med venlig hilsen
> Lars Hoffmann

Nåh, okay ; Jeg vidste ikke om I osse ville *vide* det

Right.....Claudia Wells startede sin egen tøj-butik for år tilbage, og den
blev ret succesfuld, så hun stoppede med skuespillet, og helligede sig
istedet forretnings-livet.

Nu jeg er igang med mine celebrity sammenkomster, så udvekslede jeg osse
nogle ord med selveste James Cameron, for nogle år siden. Derfor ved jeg
hvorfor Titanic kunne "slippe afsted" med en PG-13 rating, istedetfor en "R"
rating

MPAA fandt, at det eneste som kunne trække filmen op på en R rating, var
alle de scener som Kate Winslet optrådte nøgen i, og *ikke* alle scenerne
med folk der døde og druknede....underligt nok.....men i Amerika er nøgne
mennesker på film et stort "no no".

Cameron fik dog overbevist censorerne om, at nøgenscenerne var nødvendige,
for filmens kunsteriske intregritet, og det gik MPAA med til !

Den eneste som normalt har så stort "clout" i Amerika, og kan gøre som det
passer ham med MPAA, det er faktisk Spielberg. I The Lost World, spiser en
dinosauer en hund *on camera* i filmen ; Ingen anden instruktør ville ha'
fået lov til at vise det.

Indiana Jones And The Temple Of Doom, var filmen som MPAA var nødt til at
lave en helt ny rating til, fordi den var så intens og actionfyldt = PG-13
ratingen blev opfundet

Nå, men det var vist lidt et sidespor, i forhold til den oprindelige
tråd...ahem...

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-08-02 19:48

Thomas Mouritsen escribió / skrev

> N†, men det var vist lidt et sidespor, i forhold til den oprindelige
> tr†d...ahem...

Ikke desto mindre vældigt interessant
Og hvordan kan det så være at du kommer til at snakke med selveste
Cameron?

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 28-08-02 19:33

"Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac> skrev i en meddelelse

> Og hvordan kan det så være at du kommer til at snakke med selveste
> Cameron?

Det er desværre ikke *helt* så glamourøst, som jeg selv kunne have håbet ;
Jeg snakkede med Cameron online, under en chat-session.

Vi var nogle stykker som fik lov at stille forskellige spørgsmål, og så var
jeg heldig at han besvarede et par af mine

Claudia Wells skrev jeg uopfordret til, og fik svar fra hende, at hun ville
sætte pris på hvis jeg ringede til hende, fordi "I really appreciated your
letter, and would welcome a telephone call from you, on Wednesday[...]"

Jeg har gemt den mail, med telefonnummer og det hele, og brændt den på en CD

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-08-02 23:26

Thomas Mouritsen escribió / skrev

> ....and would welcome a telephone call from
> you, on Wednesday[...]"

Hvad, og så ringede du ikke?????

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 28-08-02 22:12

> Hvad, og så ringede du ikke?????

Æh nej ; Det underlige var, at hun besvarede mine spørgsmål via. mail, og
*stadig* gerne ville ha' at jeg ringede.

Men jeg fik kolde fødder, og blev bange for, at mine engelske udtalelser
ville blive gjort til skamme, så jeg fik ikke ringet

Fra : thomas tomcat

Dato : 28-08-02 22:39

in article akjeac$g8v$1@sunsite.dk, Thomas Mouritsen at miles@privat.dk
wrote on 28/08/02 23:11:

> [...]
>
> Men jeg fik kolde fødder, og blev bange for, at mine engelske udtalelser
> ville blive gjort til skamme, så jeg fik ikke ringet

sikke noget skvatpisseri. men sejt nok samtidig ;-7
(although I don't fatte det,.. hvordan kan du være så ræd for en telefon --
er det længe siden? send hende en undskyldning. bare skriv det som det er,
lissom du gjorde her. she'll understand)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-08-02 23:05

> Æh nej ; Det underlige var, at hun besvarede mine spørgsmål via.
> mail, og *stadig* gerne ville ha' at jeg ringede.

JA!

> Men jeg fik kolde fødder, og blev bange for, at mine engelske
> udtalelser ville blive gjort til skamme, så jeg fik ikke ringet

Thomas, Thomas, Thomas ... for helvede mand! Tag dig sammen! Der var ikke
sket en dyt ved at du ringede, det havde s'guda været spændende.

Jeg kan godt følge, at du fik kolde fødder, men det er da skide ærgerligt.
Hun synes det kunne være spændende med en sludder, og det er da ærgerligt,
at du missede den mulighed.

Nu skal jeg nok lade være med at bore mere i det.

Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Kasper Navrbjerg

Dato : 29-08-02 08:25

"Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> wrote in message

> "Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac> skrev i en meddelelse

> Men jeg fik kolde fødder, og blev bange for, at mine engelske udtalelser
> ville blive gjort til skamme, så jeg fik ikke ringet

Ok! Så gi' mig nummeret

Kasper

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 29-08-02 08:46

"Kasper Navrbjerg" <kana@skriv-ikke-dette-worldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:U_jb9.12810$ws6.260295@news2.nokia.com...

> Ok! Så gi' mig nummeret

Det er ved at være et par år siden jeg fik det, så jeg tror ikke helt at hun
venter på et opkald endnu

Ku' godt lige finde på at ringe......bare for at høre om hun selv ta'r
telefonen ; Det ville være nice

Fra : thomas tomcat

Dato : 29-08-02 11:26

in article akkjfe$mef$1@sunsite.dk, Thomas Mouritsen at
milesSLETDETTE@privat.dk wrote on 29/08/02 9:45:

> Ku' godt lige finde på at ringe......bare for at høre om hun selv ta'r
> telefonen ; Det ville være nice

gør det på en onsdag, som hun sagde. Så kan du altid -- i påkommende
tilfælde -- sige: You said 'call me wednesday'
.. hvis hun griner, er I på talefod.

Fra : Ally

Dato : 29-08-02 22:47

> Ok! Så gi' mig nummeret

SÅ svært er det altså heller ikke at finde:

http://www.armaniwells.com/

2 minutter på google.

Hilsen
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Per.K

Dato : 31-08-02 07:57

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> SÅ svært er det altså heller ikke at finde:
>
> http://www.armaniwells.com/
>
> 2 minutter på google.
>
> Hilsen
> Allan
> --
> E-mail: quincy_md@hotmail.com
> ICQ#: 15 88 35 47

Havde jeg ikke lige tænkt på, men nu er en mail da sendt til hende.
Så kan man håbe på at hun gerne vil svare på hvorfor hun ikke spillede
Jeniffer
i 2´eren og 3´eren.

Venligst Per

Fra : Per.K

Dato : 29-08-02 14:07

"Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvorfor hun forsvandt fra skuespillet
>
> Har stadigvæk mailen med hendes telefonnummer osse *blær blær*

Jammen så kan du få æren af at meddele hende at hun var savnet i 2´eren og
3´eren.
Claudia ser jo mindst 1000 gange bedre ud end hende Shue og virkede også
mere
naturlig.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-08-02 14:11

> [...]
> 2´eren og 3´eren.
> Claudia ser jo mindst 1000 gange bedre ud end hende Shue og virkede

*host* Leaving Las Vegas.

Men ellers har du ret i hun er kikset i BTTF-filmene.

Fra : John Hinge

Dato : 29-08-02 15:51

On 29 aug 2002 Mark Thomas Gazel was heard to say:

(en anden skrev om den nuttede frk. Shue)

> *host* Leaving Las Vegas.

Og *host* Cocktail (http://us.imdb.com/Details?0094889)
mhmm badescener.. nåja ok, ham der mr. Cruise er jo altså
ofså med.. grrr.. og Bryan Brown.. er det mig eller
kan man inddele film i a og b ved at kigge på om
Bryan Brown stikker snotten indefor i dem ? :)
Gina Gershon og Kelly Lynch pynter også op på Cocktail..

> Men ellers har du ret i hun er kikset i BTTF-filmene.

kikset og kikset.. jo måske lidt... men hun er dælme
så charmerende.. det er svært ikke at ku li hende :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 29-08-02 17:28

John Hinge skrev:
> [...]
> kan man inddele film i a og b ved at kigge på om
> Bryan Brown stikker snotten indefor i dem ? :)

Den evne er der dejligt mange skuespillere, der har - det bliver så
dejligt nemt at spotte en dårlig film på tv. I høj grad gælder det folk,
der havde deres glansroller i halvgamle tv-serier, f.eks. Advokaterne.

--
Peter Brandt Nielsen / http://brandtnielsen.adr.dk
»Jeg er demokrat, ingen tvivl om det. Jeg kæmper for demokratiet,

Fra : Fenris

Dato : 13-09-02 17:28

Peter Brandt Nielsen <peterbrandtnielsen@hotmail.com>
skrev i news:akli1m$1g3$3@sunsite.dk
> Den evne er der dejligt mange skuespillere, der har - det bliver så
> dejligt nemt at spotte en dårlig film på tv. I høj grad gælder det folk,
> der havde deres glansroller i halvgamle tv-serier, f.eks. Advokaterne.

Nårh-ja, ligesom Star Wars Episode II: Attack of the Clones ...
(folk der er enige i ovenstående påstand frarådes at istemme, da
der i virkeligheden er tale om stærk sarkasme.)

/ Thomas Hejl Pilgaard | fenris@FILTERmail.tele.dk \ __~@
/ Susåvej 5 - 4700 Næstved | Slet FILTER for at maile! \ ¸_`\<,_