"Nulstilling" af tæller
Fra : Alan Olsen

Dato : 28-08-02 11:37

Jeg har i forbindelse med en opdatering af min hjemmeside fået min tæller
nulstillet. Det var ikke lige meningen, og nu kan jeg ikke få det korekte
tal "2814" frem igen. Jeg har prøvet at indsætte en ny tæller og og
"nulstil" til tallet 2814. Men lige meget hjælper det.

Er der nogen der ved hvorfor, og som kan hjælpe mig viderer.

Mvh Alan

Kik ind på www.lungfish.dk

Fra : Ulrik Friis

Dato : 28-08-02 17:25

"Alan Olsen" <al.olsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tal "2814" frem igen. Jeg har prøvet at indsætte en ny tæller og og
> "nulstil" til tallet 2814. Men lige meget hjælper det.

Hvis du går online på serveren kan du indstille tælleren.

mvh
Ulrik

Fra : Alan Olsen

Dato : 28-08-02 21:27

Tak for hjælpen.Det ser ud til at det har virket.

Mvh Alan