MS Windows
briani 27239
Afbryd forbindelse i Outlook Express
Fra : Peter Lindknud

Dato : 28-08-02 10:39

Jeg hjælper i disse dage en ven til at få styr på en ny computer med Windows
XP installeret - inkl. Outlook Express og Internet Explorer 6.0.

Det meste fungerer fint, men kan nogen mon hjælpe med at finde ud af,
hvordan man afbryder forbindelsen til modem'et, når man har lyst til det? På
min egen optræder der en ikon med to små computere, og når jeg klikker på
denne med højre musetast, kan jeg vælg Afbryd forbindelsen med venstre.

Den ikon kan jeg ikke finde på hans computer. Jeg skal tilføje, at jeg ikke
selv installerede forbindelsen, men jeg har en mistanke om, at han har
fravalgt nævnte ikon under installationen. Men er det den eneste måde at
logge af telefonen på? Jeg kan simpelthen ikke finde det. Jeg har været i
Funktioner,Indstillinger,Forbindelser - og Avanceret, tror jeg, hvor vi
forsøgte at sætte afbryd-tiden til 3 minutter ved inaktivitet. Men det hjalp
heller ikke.

I håb en hjælp

Peter Lindknud

Fra : Madsen

Dato : 28-08-02 14:44

Peter Lindknud skrev:

> [...]
> lyst til det? På min egen optræder der en ikon med to små
> computere, og når jeg klikker på denne med højre musetast, kan jeg

Prøv at gå ned i Start > Settings > Network Connections > Vælg
forbindelse > Properties > Fanebladet General og placer så et
flueben ved: 'Show icon in notification area when connected'.

Oversæt selv til dansk hvis der er behov for det. :)

Madsen.

Fra : \(4913\) Jørgen Mads~

Dato : 28-08-02 15:02

Hej Peter
Prøv følgende:
Denne computer-netværk via modem-slet den nuværende forbindelse-opret en ny
forbindelse-højreklik på forbindelsen-egenskaber-servertyper-kun flueben ud
for-
aktiver softwarekkomprimering og TCP/IP.
Håber at det løser jeres problem.
Mvh.
Jørgen