Butik, forretning, shop...
Fra : Rasse - DK

Dato : 28-08-02 10:02

Hej NG'ere

Ja, jeg har altså sendt dette indlæg til Webdesign, ASP og FP, da jeg ikke
kan finde emner vedr. dette i disse grupper - hvis jeg er galt på den, ved
nogen måske hvor jeg læser mere om det...

ELLERS:

Kender nogen derude et godt sted/produkt, jeg kan benytte til at opbygge en
lille butik på internettet?

Hvis man forholdsvis "nemt" kan programmere sig ud af det i f.eks. asp eller
lign. er det ok - men hvor kan jeg læse mere om det (eller se
eksempler/hente kodeforslag).

Har I kendskab til noget man måske kunne benytte sammen med FP2000? Måske
bare en slags kerne, som FP ligger sig op af og man så HTML-/asp-koder sig
ud af...

Tja, det kan være et stort spørgsmål - jeg håber I har fundet mere end
jeg...

På forhånd tak!

/kim's
- vir prudens non contra ventum mingift - så ved du det...

Fra : Matthiessen

Dato : 29-08-02 06:28

"Rasse - DK" <koncproj@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
<snip>
> Kender nogen derude et godt sted/produkt, jeg kan benytte til at opbygge
en
> lille butik på internettet?

en service, som giver en netbutik ? Ala www.zillionshop.dk ? Eller et
byg-selv sæt ?

> Hvis man forholdsvis "nemt" kan programmere sig ud af det i f.eks. asp
eller
> lign. er det ok - men hvor kan jeg læse mere om det (eller se
> eksempler/hente kodeforslag).

Det er rimeligt nemt, hvis man ved hvordan det skal gøres ;)
jeg har www.dioder.dk ( www.lighstyling.com/index2.asp < beta ! ) så jeg vil
da godt give dig et par tips til hvordan det skal bygges op. Nu regner jeg
med, at du har en basal viden om ASP :)

> Har I kendskab til noget man måske kunne benytte sammen med FP2000? Måske
> bare en slags kerne, som FP ligger sig op af og man så HTML-/asp-koder sig
> ud af...

det er der næppe

<snip>

/Anders