Grafikfejl i Hitman 2 Demo
Fra : Michael Petersen

Dato : 28-08-02 09:55

Hej

Jeg får nogle gange nogle grimme grafikfejl når jeg spillet Hitman 2 demo.
Oftest sker det i små rum at pludselig flimrer grafikken voldsomt og det ser
ud som om jeg står "inde" i en masse tilfældig genererede vægger eller lign.
Den eneste måde at orientere mig er ved at kigge nedad og følge gulvet langs
den rigtige væg.

Jeg har en AMD 1.7 GHz
Geforce 2 gts med Det. XP 30.82
onboard lyd
Win98 se

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Steffen

Dato : 28-08-02 14:12

Ja, det får jeg også.
Specs:
Win. XP
Daytona GF4- Ti422
512DDR RAM
1.4Ghz. Thundebird
Audigy Player

--
Sincerly / Mvh.
Steffen

"To start press any key........ Where's the 'any' key?"

- Homer Simpson.

Fra : ZipZap

Dato : 28-08-02 15:37

Hvor kan man DL demoen, jeg har søgt uden held ....

mvh

Fra : Michael Petersen

Dato : 28-08-02 15:43

www.dailyrush.dk