Dead Stop - hvor er den ?
Fra : Max

Dato : 28-08-02 09:21

en Netto film til en 40,- mand ;)
den kan jeg alså ikke finde nogen steder,måske fordi den hedder noget
helt andet!?
kan i hjælpe mig med at finde den ? :)

Title: Dead Stop
Dir: Allan Smithee
Starring: Robert McFaul, Chris Chinchilla, Tina Mosner
år: 1995

vh
Max

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 28-08-02 09:34

Max wrote:
> [...]
>
> Title: Dead Stop
> Dir: Allan Smithee
> Starring: Robert McFaul, Chris Chinchilla, Tina Mosner

Filmen eksisterer ikke, ihvertfald ikke på IMDB

Robert McFaul findes ikke.
Chris Chinchilla har været med i een film.
Tina Mosner findes ikke.
Allan Smithee har lavet tre film, alle (tysk) porno. Men aldrig som
instruktør.

Dead Stop er et alternativt navn for The Right Temptation med Kiefer
Sutherland fra 2000. Men det har du vel allerede fundet ud af.

Ergo findes filmen ikke. Netto prøver at se, hvad de kan slippe af sted med

/Nikolaj

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-08-02 10:24

> Filmen eksisterer ikke, ihvertfald ikke på IMDB

Det lyder som fup.

> [...]
> Tina Mosner findes ikke.
> Allan Smithee har lavet tre film, alle (tysk) porno. Men aldrig som

Allan Smithee er Hollywoods udgave af John Doe. Et navn man smider ind som
instruktør, når man vil holde instruktøren anonym, eller man ikke ved hvem
det er.

Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Max

Dato : 28-08-02 14:11

On Wed, 28 Aug 2002 11:23:59 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<mark@fjerndettegazel.dk> wrote:

>Det lyder som fup.

Hvem fupper hvem ?

>Allan Smithee er Hollywoods udgave af John Doe. Et navn man smider ind som
>instruktør, når man vil holde instruktøren anonym, eller man ikke ved hvem
>det er.

Tak for info.

vh
Max

Fra : Max

Dato : 28-08-02 14:09

> [...]
>Sutherland fra 2000. Men det har du vel allerede fundet ud af.
>
>Ergo findes filmen ikke. Netto prøver at se, hvad de kan slippe af sted med

Cool jeg har en film der ikke eksisterer! ;)
Under min søgen fandt jeg en "anden" Allan Smithee"
http://us.imdb.com/Name?Smithee,+Alan
og som Mark fortæller er det åbenbart et anonym instruktør navn.
Jeg har også søgt på produceren Paco Alvarez, men heller ikke her var
der noget at hente på filmen.
Filmen som jeg har købt er udgivet af Scanbox Danmark,
men heller ikke på deres liste er den at finde:
http://www.scanbox.dk/dk/videodvd/videodvd_DK_filmarkiv.htm

hmm,det er mærkeligt det her,nå¨men jeg kan vel ikke være den eneste
der har købt den film!?

vh
Max

Fra : Simon Pedersen

Dato : 28-08-02 15:40

> [...]
> http://www.scanbox.dk/dk/videodvd/videodvd_DK_filmarkiv.htm
>
> hmm,det er mærkeligt det her,nå¨men jeg kan vel ikke være den eneste

Jeg har set filmen ligge ud flyde i vores lokale Netto...har dog ikke købt
den, da jeg går ud fra den er rimelig dårlig...

/Sap