Pro@ccess kun til ATM ?
Fra : ab

Dato : 28-08-02 09:37

Svar modtages med tak.

ab

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 28-08-02 09:49

On Wed, 28 Aug 2002 10:37:25 +0200, "ab" <abc_ab@image.dk> wrote:

> Svar modtages med tak.

42.

-A

Fra : HB

Dato : 28-08-02 11:58

news:6j3pmuk60isvsc5q46eafuu78benh47aj0@news.sunsite.dk...
> On Wed, 28 Aug 2002 10:37:25 +0200, "ab" <abc_ab@image.dk> wrote:
>
> > Svar modtages med tak.
>
> 42.
>
> -A

Ja, eller gul hvis det er den store model.

HB

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 28-08-02 10:15

"ab" <abc_ab@image.dk> skrev i en meddelelse
> Svar modtages med tak.

Spørgsmål modtages med glæde.

/Brian

Fra : ab

Dato : 28-08-02 12:58

> Spørgsmål modtages med glæde.
>
> /Brian

Ja, det er så skønt når man får et godt svar, der rigtig løser ens
problemer.

ab

(Men jeg er stadig på bar bund).

Fra : Per Bau

Dato : 28-08-02 12:56

> Ja, det er så skønt når man får et godt svar, der rigtig løser ens
> problemer.
>
> ab
>
> (Men jeg er stadig på bar bund).

Det er vi også. Hvad vil du vide? Om Pro@ccess kun fåes med ATM interface
eller?

/Per

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 28-08-02 13:22

[snip]

eller om Pro@ccess kune bruges til ATM maskiner (Automatic Teller Machine)?
--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-08-02 13:12

"ab" skrev i en meddelelse

> Ja, det er så skønt når man får et godt svar, der rigtig løser ens
> problemer.
>
> (Men jeg er stadig på bar bund).

Problemet er vel at du ikke har stillet et spørgsmål - og derfor
heller ikke har fået noget svar !

Du har lavet et indlæg med et emne, men selve spørgsmålet
er det nok lidt svært at gætte sig til !

Hvis du stiller et fornuftigt spørgsmål, så får du sikkert
også et fornuftigt svar !

--

Jan Vestergaard
jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 28-08-02 13:42

"ab" <abc_ab@image.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er så skønt når man får et godt svar, der rigtig løser ens
> problemer.

For at få et godt svar, er det nødvendigt med et godt spørgsmål, eller i
dette tilfælde som minimum et spørgsmål.

Hvad er det du gerne vil vide?

/Brian

Læs evt. denne her før du stiller spørgsmålet.

http://www.tuxedo.org/~esr/faqs/smart-questions.html

Fra : Per Thomsen

Dato : 28-08-02 13:57

> For at få et godt svar, er det nødvendigt med et godt spørgsmål, eller i
> dette tilfælde som minimum et spørgsmål.

Der findes ingen dårlige spørgsmål, kun dårlige svar.

Men man kan selvfølgelig sige ingen spørgsmål er dårligt.

Per =|

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 28-08-02 14:15

On Wed, 28 Aug 2002 14:56:49 +0200, "Per Thomsen"
<pt@*REMOVE*THIS*monacor.dk> wrote:

> Der findes ingen dårlige spørgsmål, kun dårlige svar.

Det er ofte gentaget, men det bliver det ikke mere sandt af. I
hvert fald i Usenet-sammenhæng er der masser af meget dårlige,
eller lad os sige 'usmarte', spørgsmål.

-A

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 28-08-02 14:23

"Per Thomsen" <pt@*REMOVE*THIS*monacor.dk> skrev i en meddelelse

> Der findes ingen dårlige spørgsmål, kun dårlige svar.

Ikke enig

/Brian

Fra : ab

Dato : 28-08-02 18:31

Én tåbe kan åbenbart stadigt spørge så 10 vise ikke kan svare

Ja, jeg ved ikke rigtigt, hvordan jeg skal omformulere spørgsmålet, for som
der står i overskriften er det i sin enkelthed om Pro@ccess _kun_ kan bruges
til ATM ?

Jeg har min Pro@ccess-forbindelse til at gå fra mit modem til en Speedstream
5711´s ATM-indgang. Jeg vil skifte routeren ud med en router, der ikke har
ATM-indgang - og så er det jo spørgsmålet, om det kan spille sammen ?

ab

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-08-02 20:27

"ab" <abc_ab@image.dk> skrev :

> [...]
>5711´s ATM-indgang. Jeg vil skifte routeren ud med en router, der ikke har
>ATM-indgang - og så er det jo spørgsmålet, om det kan spille sammen ?

Hvis du har en SS5711, skal den anden router kunne køre ATM for at
spille sammen med det udstyr der sidder på centralen - alternativet er
at få linien konverteret (så vil du oftest få en ny ipadresse)

--

jan@stevns.net - www.stevns.net

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 28-08-02 21:55

> [...]

> 5711´s ATM-indgang. Jeg vil skifte routeren ud med en router, der ikke har
> ATM-indgang - og så er det jo spørgsmålet, om det kan spille sammen ?

Nej det kan det ikke, men du kan få konverteret din ATM-linie så du kan
bruge 'alm.' ethernet-udstyr.

Pris, tid og konsekvenser kender jeg ikke til, men det gør Zillion
garanteret

/Brian