Opdatering af software?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-02-01 22:50

Man kan ikke opdatere en Nokia 3210 med nyere software selv, vel?

Er der ikke noget med, at leverandøren skal opdatere gratis inden for
det første år?

Det handler om de famøse wanna-save-foner. Hvor skal jeg få dem
opdateret, og er det smartest at gøre det før eller efter jeg får
fjernet SIM-låsen?
--
venligst
/Lasse

Snup en gratis kold fra kassen:
http://fergusons.dk/ebeer/

Fra : Erik Einum

Dato : 20-02-01 13:57

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev
> [...]
>
> Det handler om de famøse wanna-save-foner. Hvor skal jeg få dem
> opdateret, og er det smartest at gøre det før eller efter jeg får

Hvis du skal unlocke den selv, så gjør du dette før du oppdaterer. Dette
gjelder hvis du har v5.36, for ved oppdatering får du v6.00, som ikke kan
unlockes "ulovlig".

///Mvh. EE