MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Xp mail.
Fra : Karin O. Jørgensen

Dato : 28-08-02 08:55

Hej Gruppe.
Har lige fået installeret xp og har lige et spørgsmål.
Når jeg går ind og vil skrive en mail, så fylder "ny meddelelse" hele
skærmen og jeg kan ikke gøre meddelelsen mindre. Det kunne jeg i ME. Er det
noget i indstillinger, jeg skal rette eller har i nogle gode forslag...

Venlig hilsen
Karin

Fra : Ole C

Dato : 28-08-02 09:22

Karin O. Jørgensen skrev blandt andet:

> Når jeg går ind og vil skrive en mail, så fylder "ny meddelelse" hele
> skærmen og jeg kan ikke gøre meddelelsen mindre.

Det forstår jeg ikke, der må da være de samme knapper oppe i højre
hjørne som du er vant til?
Hvis den midterste knap har en enkelt firkant (ellers tryk på den), kan
du i siderne eller hjørnerne trække vinduet til den ønskede størrelse
med musens venstre knap - og så bør vinduet have den størrelse også
næste gang.

--
vh
Ole C

Fra : Karin O. Jørgensen

Dato : 28-08-02 10:36

Hejsa.

Jo der er de sammen knapper, men det blinker bare en gang i værktøjs linien,
når jeg prøver at gøre den mindre...

Men tak for dit andet gode råd. Det lykkes...
Tak og ha´en god dag