Panzer general 2
Fra : Johnny Berndt

Dato : 28-08-02 03:14

Jeg kan spille den direkte fra cd-en, men så er der jo et save problem.
Hvis jeg lægger alt fra cd-en ned, incl. *.dll filer og prøver, kommer der
en direct draw fejl.
Har prøvet med en tidligere version af directx, men det virker ikke. Heller
ikke under dos.
nogen løsning??

Fra : Jacob

Dato : 28-08-02 10:29

Johnny Berndt wrote:
> Jeg kan spille den direkte fra cd-en, men så er der jo et save
> problem.

Hvorfor det, du kan da godt gemme på harddisken

[klip]

--
Jacob

Fra : Gymnihop

Dato : 28-08-02 13:42

Såvidt jeg husker, så skal du oprette en ny mappe i PG2 mappen, den skal
kaldes Map, og derefter kopiere alle mapfilerne fra CD'en over i den nye
mappe.
Så kan du spille spillet uden CD.

Kender du:
http://www.strategyplanet.com/panzergeneral/