Comanche 4 på tilbud til 150 kr!
Fra : Emilio

Dato : 28-08-02 00:11

Helikopterspillet "Commanche 4" fra Novalogic er på tilbud hos Fredgaard
(kun 2 stk tilbage) i Amager Centeret for kun 149,- kr. I de to andre
butikker Merlin og Bog & Ide som også ligger i Amager Centeret sælger de
spillet til normalprisen på 299,- kr! Jeg aner ikke om andre Fredgaard
butikker også sælger "Commanche 4" til nedsat pris? Jeg har ikke nogen
kommerciel interesse i det, synes bare det er et tilbud som i fly/helikopter
interesserede ikke må gå glip af...

Mvh

Emil

Fra : iddqd@worldionline.d~

Dato : 28-08-02 11:48

Emilio wrote:
> [...]
> kommerciel interesse i det, synes bare det er et tilbud som i fly/helikopter

Tak for tippet. Måske jeg skulle snuppe et, så jeg kan teste mit nye
grafikkort (når det kommer en dag)

Mvh

Bruno

Fra : Kristian Espensen

Dato : 28-08-02 14:49

<iddqd@worldionline.dk> wrote in message
> Emilio wrote:

> Tak for tippet. Måske jeg skulle snuppe et, så jeg kan teste mit nye
> grafikkort (når det kommer en dag)

Ja, problemet er bare at Comanche4 er utrolig cpu-afhængigt:
http://www4.tomshardware.com/graphic/02q3/020819/radeon9700-10.html

--
Med venlig hilsen Kristian

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 28-08-02 18:36

Kristian Espensen wrote:
> Ja, problemet er bare at Comanche4 er utrolig cpu-afhængigt:
> http://www4.tomshardware.com/graphic/02q3/020819/radeon9700-10.html

Så vidt jeg har forstået det, så er benchmarken ikke helt at sammenligne
med spillet. Desværre kan jog ikke huske hvor jeg læste det, men
minimumskravet Novalogic opgiver til spillet er P2-450 så der er vil
grænser for hvor slemt det kan være.

Mvh

Bruno

PS. http://www.novalogic.com/downloaddetails.asp?GameKey=C4 for en demo