MS Windows
briani 27239
genvejstaster til windows 2000
Fra : e.p.

Dato : 27-08-02 22:24

Jeg skal have lært alle genvejstaster til windows 2000

Jeg kender en del allerede:
windows-tast + r = kør/run
windows-tast + e = explorer (stifinder)
CTRL + ALT + DELETE = windows security
ALT + F4 = luk aktive windue
SHIFT + pil = markerer
SHIFT + CTRL + pil = marker et ord af gangen
CTRL + c = kopier markerede
CTRL + v = indsætter
CTRL + x = klipper det markerede

Explorer
CTRL + b = åbner foretrukne
CTRL + f = find

Det er meningen jeg vil have dem udskrevet, og sat op ved computeren så
man har dem ved "hånden"

http://www.kandu.dk/

Fra : Edmund

Dato : 28-08-02 10:53

e.p. skrev:

> Jeg skal have lært alle genvejstaster til windows 2000
>
> Jeg kender en del allerede:

http://www.winhelp.dk/95g12.htm
http://www.winhelp.dk/95g11.htm
og lidt hjemmestrik
http://home20.inet.tele.dk/edworks/genvej.htm

Disse link er nok skrevet til Win98

Mvh Edmund

Fra : Pico

Dato : 28-08-02 18:29

e.p. wrote:
> Jeg skal have lært alle genvejstaster til windows 2000

Så vidt jeg husker er det det samme i Win 2000 som i XP,
sider ved en sådan lige nu, at man kan søge på genvejstaster
i hjælp, så kommer de.
Pico