Return to castle wolfenstein
Fra : John

Dato : 28-08-02 06:40

Jeg er i crypt hvor der er en masse zombier og andre monster fra graven. Men
lige nu er jeg kommet ind i et rum hvor der er en stor ildmand som kommer op
fra et stort bål. Hvordan nedkæmper man denne fjende.

Mvh.

John

Fra : Herold

Dato : 27-08-02 22:23

> [...]
op
> fra et stort bål. Hvordan nedkæmper man denne fjende.

Skyd, skyd, skyd og skyd, mens du løber rundt.

Fra : Kæld hajk

Dato : 27-08-02 23:11

kast 3 håndgranater.

Fra : Emilio

Dato : 28-08-02 00:13

Og indstil uret!

Fra : Johnny Berndt

Dato : 28-08-02 03:17

Stil dig så langt fra ham som muligt, og brug din riffel, så er han hurtigt
væk.

Fra : Sunz

Dato : 28-08-02 10:29

Johnny Berndt skrev:
> Stil dig så langt fra ham som muligt, og brug din riffel, så er han
hurtigt
> væk.

Taler du om john eller ildmanden???

*LOL*

-Sunz

Fra : Johnny Berndt

Dato : 30-08-02 05:17

Taler om John, jeg holder altid med badguys, hehehe

jab