Musik video til Perfect Day
Fra : Steffen

Dato : 27-08-02 21:35

Hejsa!
Jeg har netop fundet en halv gammel CD frem ('97), Perfect Day.
Den er indspillet af en masse kendte sangere, og overskudet fra CDen gik til
noget velgørenhed.
Mit spørgsmål lyder: Hvor kan man hente denne musik video ned fra? Jeg ved
ikke om det er OT, men jeg er taknemlig for et svar :)

Mvh. Steffen J.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 27-08-02 22:25

Steffen skrev: (messageID:

> [...]
> Mit spørgsmål lyder: Hvor kan man hente denne musik video ned fra? Jeg
> ved ikke om det er OT, men jeg er taknemlig for et svar :)

Du kan se den streaming på:
http://www.bbc.co.uk/info/perfect/video.shtml

Ellers vil jeg tro den kan findes på Kazaa eller tilsvarende...

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Steffen