MS Windows
briani 27239
Åbning af mapper i XP
Fra : Marc Eley

Dato : 27-08-02 20:34

Hej NG

Er der nogen der har oplevet, at hver gang de dobbeltklikker på en mappe for
at åbne den, åbner XP istedet en "søgemappe"?
Det viser sig også ved, at hvis jeg højreklikker på mappen hedder det
øverste menupunkt "Search" istedet for "Open" ("open" optræder først som
nummer 6 i listen).

Er det en indstilling som jeg tilfældigvis har fået sat forkert?

/marc eley

Fra : Jens Petersen

Dato : 28-08-02 19:18

On Tue, 27 Aug 2002 21:33:42 +0200, "Marc Eley" <eley@grandissue.com>
wrote:

> [...]
>Det viser sig også ved, at hvis jeg højreklikker på mappen hedder det
>øverste menupunkt "Search" istedet for "Open" ("open" optræder først som

Hmmm... nu er i to.

Har i opdaget en ny virus?

--
Jens

Jesus is coming. Do you spit or swallow?