MS Windows
briani 27239
Sammenlægning af drev
Fra : Tony

Dato : 27-08-02 20:33

En bekendt har 4 partitioner. C drevet er ved at læbe tør for plads.
Kan jeg lægge partitioner sammen - udvide C-drevet?

Tony

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-08-02 21:03

Tue, 27 Aug 2002 21:32:33 +0200, skrev "Tony"
<lamileo@NOSPAMhotmail.com>:

>En bekendt har 4 partitioner. C drevet er ved at læbe tør for plads.
>Kan jeg lægge partitioner sammen - udvide C-drevet?

Du skal have fat i Partition Magic, hvis det skal være uden
formatering og tab af data.

PM er et købeprogram til lidt under kr. 1.000,-.

Fra : Thomas hansen

Dato : 28-08-02 20:04

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Du skal have fat i Partition Magic, hvis det skal være uden
> formatering og tab af data.
>
> PM er et købeprogram til lidt under kr. 1.000,-.

Så kan det da vist bedre betale sig at købe et nyt 80GB drev.

/Thomas