MS Windows
briani 27239
HJÆLP !!!!!
Fra : Stokholm

Dato : 27-08-02 20:08

Okay, det her er det mærkeligste jeg endnu har set i XP. Når jeg
dobbeltklikker på en mappe, åbner den søg istedet for at åbne mappen. Aner
ikke hvad der er sket. Jeg har forsøgt at ændre det i mappeindstillinger,
men kan ikke finde noget der kan omgøre det. Samtidig når man højreklikker
på en fil, plejer der at stå åben øverst i vinduet, men der står nu også
søg.

HJÆLP PLEASSee

Fra : Ronni Heuckendorff H~

Dato : 30-08-02 15:12

On Tue, 27 Aug 2002 21:07:54 +0200, "Stokholm" <stokholm@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>på en fil, plejer der at stå åben øverst i vinduet, men der står nu også

Har du fornyligt installeret StyleXP eller nogen af det gejl?

Fik selv problemet, hvilket irriterede mig så meget at jeg
geninstallere XP.. Kan desværre ikke hjælpe dig mere. Reproducerede
iøvrigt fejlen for at teste. Det er StyleXP der gjorde det her hos
mig.

R.