Skærme
Fijala 3554
Skræmbillede på Eizo T57S
Fra : Torben Matzen

Dato : 17-02-01 10:49

Hej,

For nogle måneder gik min EIZO T57S skærm i stykker. Det skete i
forbindelse med at den skiftede opløsning, man kan normalt høre et relæ
eller noget i den stil klikke. Klikket kom også fint, men derefter blev
skærmbilledet meget hvidt, man kunne lige skimte det korrekte billede.
Desuden kom der også nogle sæt af rød/grøn/blå streger skævt ned over
skræmen.

T57S har en autosize funktion. Når jeg trykker på knappen blinker billedet
normalt og vender tilbage til sammen hvide billede. MEN! der er lige et
kort øjeblik iforbindelse med autosize funktionen, hvor billedet er
korrekt hvorefter det bliver hvidt igen.

- Hvad er der sket?
- Kan man lave det selv?
- Kender du nogen som kan lave den?

/Torben