Fedme sexet?
Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-02 19:48

Homer Simpson, Glistrup og jeg mener at OVERVÆGT ER SUNDT.

Det enkelte menneske afgør selv, hvornår problemet med den motion, som at
slæbe en tung vom giver, er større end madglæden.

Statistik om overdødelighed blandt os fede trækkes ned af ulykkelige
trøstespisere, men berører ikke os livsglade. Tilsvarende med
vaske-overdrivelserne - tro ikke på munke-marxister og eksperter.
Hvad gør dig glad, øger din livslængde. Hvad ikke dræber, gør stærk."Jeg vil
ha fede mænd omkring mig" sae geniet Cæsar.Smag og behag er forskelligt, og
de der bliver horny af bollepartnerens knogleraslen og lugtfrihed, vil nok
tage anstød af ovenstående hyldest til naturlighed og glæde.

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 27-08-02 20:10

> Homer Simpson, Glistrup og jeg mener at OVERVÆGT ER SUNDT.

Frit land - frie holdninger - og i øvrigt er jeg ikke enig

Fra : Elros

Dato : 27-08-02 20:12

Bo Warming wrote:
> Homer Simpson, Glistrup og jeg mener at OVERVÆGT ER SUNDT.

Godt for jer

> Det enkelte menneske afgør selv, hvornår problemet med den motion, som at
> slæbe en tung vom giver, er større end madglæden.

Madglæde er ikke ensbetydende med at man ønsker at være overvægtig.

- I should know.

Fra : Nette

Dato : 27-08-02 23:28

"Bo Warming" wrote
> Statistik om overdødelighed blandt os fede trækkes ned af ulykkelige
> trøstespisere, men berører ikke os livsglade.

Tal for dig selv. Slæb ikke andre med ind i det.

Nette

Fra : Bo Warming

Dato : 28-08-02 07:47

> Tal for dig selv. Slæb ikke andre med ind i det.
Gå efter bold ej mand. Jeg taler generelt:
"Selvopfyldende profetier" indgår i hetz mod fede (og rygere mm). De
regeloverholdende munke-marxist-læger og deres (især kvindelige) medløbere
vil udstøde såkaldt "usund levevis" som uetisk lav-kaste, Propagandaen får
nogle af dem, der følger deres indre stemme, til at tro på, at deres valg
gør dem tilbøjelige til at blive syge og usexede og så udstråles mindreværd
og så sker ulykkerne. Lissom drengen i skolen, som har uuddannede forældre,
bliver anset for "sandsynligvis dum" af læreren, som derfor ikke anstrenger
sig med denne elev, som derfor bliver dum. Morale: Tro ej videnskab. Gør
noget dig glad, er det nok sundt for dig

Fra : Nette

Dato : 28-08-02 11:53

"Bo Warming" wrote
> Gå efter bold ej mand. :

Gør jeg også.

>Jeg taler generelt

Tal for dig selv, du aner ikke, hvordan andre har det.

Nette

Fra : Bo Warming

Dato : 28-08-02 19:55

> Gør jeg også.
> Tal for dig selv, du aner ikke, hvordan andre har det.
Fortæl hvordan andre har det og præciser _hvor_ mine vurderinger er forkerte
efter din mening. Din upræcise kritik, kan ingen bruge til noget. Jeg håber
at blive modsagt når jeg tænker højt, brainstormer, slynger hypoteser ud.
Men uden konkret modsigelse, det tidsspildende påstand mod påstand og vi
taler forbi hinanden. Gå tilbage til trådstartem og angiv HVAD, du ser
anderledes end jeg.

Fra : Nette

Dato : 28-08-02 23:01

"Bo Warming" wrote
> Fortæl hvordan andre har det og præciser _hvor_ mine vurderinger er
forkerte
> efter din mening.

Har jeg gjort....Du kan ikke tale for andre end dig selv. Men kan da tilføje
for forståelsens skyld, at du er ikke tankelæser.

>Din upræcise kritik, kan ingen bruge til noget.

DU kan måske ikke....Igen kan du ikke tale for andre.
Men måske er det fordi du ikke forstår, hvad det er jeg mener?

>Jeg håber at blive modsagt når jeg tænker højt, brainstormer, slynger
hypoteser ud.

Så glemte du lige at sige "Jeg tror...."
Du får det jo til at lyde som om det er SÅDAN det bare er.

>Gå tilbage til trådstartem og angiv HVAD, du ser
> anderledes end jeg.

Behøves ikke. Jeg er heller ikke tankelæser.

Nette

Fra : Clark Kent

Dato : 29-08-02 00:22

"Nette" <nette98get2net@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Så glemte du lige at sige "Jeg tror...."
> Du får det jo til at lyde som om det er SÅDAN det bare er.

> Behøves ikke. Jeg er heller ikke tankelæser.

Nej, du kan heller ikke tænke...........

Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-02 13:09

Alle usenettere kan tænke incl Nette. Men fordomme gør at nogle murer sig
inde bag fjendebilleder.
Løsningen er kun at svare folk, der søger at angive HVAD de er uenig i, ikke
blot hvæser offtopic eller smider en kæmpe-www(fx fundats) i hovedet på dig,
og kalder det et brugbart argument.
Selv syns jeg ofte at slankhed er sexet. Men jeg ser det som et brist hos
mig.
"Follow your senses" sir Nietzsche (og nu også Bailey reklamespots), men at
reflektere over hvordan smag er blevet skruet sammen, er interessant sport.

Fra : H.O.T

Dato : 29-08-02 13:41

http://amishrakefight.org/gfy/

Er der andet og sige om BW????

Henrik

Fra : Clark Kent

Dato : 29-08-02 14:47

"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> skrev i en meddelelse

> http://amishrakefight.org/gfy/
>
> Er der andet og sige om BW????
>
> Henrik

Måske skulle du selv proppe dit tastatur op i røven?

Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-02 18:37

Dk.grupperne er idag fyldt op med 4 indlæg med kun dette ret tomme
link, der siger: "fuck you".! Hvis jeg troede at der stadig er nogen der er
faldet for løgnen om, at jeg har offtopiccet/netikette-brudt, ville jeg
påpege at net-etik
som denne er værre. Mudderkastning kan være inteligent, og bør
tillades udenfor dsm - men at man ikke kan forklare modvilje mod
indlæg bedre, er da striptease af kedeligste art.

Fra : Henrik Lynggaard

Dato : 29-08-02 22:54

Clark Kent wrote:

> Måske skulle du selv proppe dit tastatur op i røven?

Med mindre det er til en telefon eller palm pilot, vil jeg tro det er
lidt extremt og ganske ubehageligt.

Men måske du kan forklare hvilken teknik der er mest smertefri.

Fra : Norman

Dato : 30-08-02 14:09

"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> wrote in message news:<pDob9.4852$e5.733349@newsb.telia.net>...
> http://amishrakefight.org/gfy/
>
> Er der andet og sige om BW????

Man kan undre sig over om det er ham selv der cancler hans beskeder..

Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-02 15:16

> Man kan undre sig over om det er ham selv der cancler hans beskeder..

Jeg har aldrig canclet noget jeg har skrevet og sendt - hvorfor dog?

Fra : Nette

Dato : 29-08-02 17:02

"Bo Warming" wrote
> Selv syns jeg ofte at slankhed er sexet. Men jeg ser det som et brist hos
> mig

Det var præcist denne måde jeg efterlyste..DIN holdning, hvor DU fortælle du
forholder dig, og hvor du ikke bare giver udtryk for at "sådan ER det
bare"....Dejligt at se

> "Follow your senses" sir Nietzsche (og nu også Bailey reklamespots), men
at
> reflektere over hvordan smag er blevet skruet sammen, er interessant
sport.

Men desværre, det var ikke smag du startede med i dette indlæg vel? Der var
vidst et andet hovedtema, da du startede??? Noget med at fede mennesker ikke
er i en risikogruppe???

Nette

Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-02 17:35

> Men desværre, det var ikke smag du startede med i dette indlæg vel? Der
var
> vidst et andet hovedtema, da du startede???
Mit gennemgående tema er at den enkelte ved hvad der er godt for ham. Hvis
Pedro æder sig fed, er madglæden større end den glæde, som han MÅSKE mister
ved at leve en uge kortere.
Min smag ville jeg gerne kunne styre. Dumt at jeg er slave af medierne dvs
massens smag. Søgte jeg fødedygtig kone kun, ville avlsevner være alt, men
idag er snak det vigtigste, så vi er dumme hvis vi forguder model-udseende.