Pudel søges!
Fra : Mette Jensen

Dato : 27-08-02 19:30

Hej!

Jeg er i gang med at finde en pudel til min mormor og morfar. De har altid
haft pudel. Da de måtte aflive den sidst pga. sygdom vi nu gerne have en ny.
Men... Hvordan finder jeg en god hund? Er der nogen der kan anbefale en
opdrætter? Måske vil de gerne have en voksen hund. Men hvordan finder jeg en
sådan? Den Blå Avis er ikke lige det sted jeg ville købe hund.... Er der
nogen der har nogel gode ideer?

Med venlig hilsen Mette Jensen

Fra : Helle Venneberg Søre~

Dato : 27-08-02 20:01

Du kan evt. prøve at annoncere efter en pudel på www.dyrenettet.dk (Hunde
Købes)
Det er gratis for private.
Hilsen Helle

Fra : Sander

Dato : 27-08-02 20:28

> [...]
en
> sådan? Den Blå Avis er ikke lige det sted jeg ville købe hund.... Er der

Er det mini, mellem eller kongepuddel du søger ? Og hvor i landet søger du,
Fyn, Sjælland eller Jylland ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Mari

Dato : 27-08-02 20:36

Se hvalpeliste her: http://www.pudelklubben.dk/
og her: http://www.dansk-kennel-klub.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 28-08-02 07:54

Tue, 27 Aug 2002 20:29:50 +0200, Mette Jensen wrote:

>Den Blå Avis er ikke lige det sted jeg ville købe hund.... Er der
>nogen der har nogel gode ideer?

Hvorfor dog ikke? Skulle en opdrætter være mere seriøs,
hvis han/hun insererer i lokalavisen? Eller kun kan nås
gennem vedkommendes forening?
Der findes gode og dårlige opdrættere overalt, ligegyldigt hvor
de insererer! Det er en jungle, og man skal se sig godt for.

--
Mvh Sonja sonpet@***tdcadsl.dk fjern de 3*
http://www.sonpet.com/

Opdateret 26.08.2002

Fra : Mette Jensen

Dato : 28-08-02 09:23

"Mette Jensen" <chili200@hotmail.com>

Den skal helst kunne nås i et par timer i bil fra Fredericia. Dvs. næsten
hele Danmark! Jeg har givet dem havlpelisten fra pudelklubben. Størrelsen er
lige meget.

Med venlig hilsen Mette Jensen

Fra : John

Dato : 29-08-02 00:31

> [...]
> sådan? Den Blå Avis er ikke lige det sted jeg ville købe hund.... Er der

Hej Mette.

Prøv at indrykke en annonce her. Det er gratis.

http://www.nethundeguiden.dk/forum/dbh.asp

Venlig hilsen
John.

Fra : lillian

Dato : 29-08-02 13:36

"Mette Jensen" skrev d. 27-08-02 19:30 dette indlæg :
> [...]
> opdrætter? Måske vil de gerne haveen

voksen hund. Men hvordan finder jeg en
> sådan? Den Blå Avis er ikke lige det sted jeg ville købe hund.... Er

Hej

Du ksn prøve Pudelklubben s hvalpeliste
http://www.pudelklubben.dk/index.html

Hilsen Lillian