Oplysninger om Anne Elisabeth Catharine Ma~
Fra : hannahbo@worldonline~

Dato : 27-08-02 19:10

Hej NG!!
Jeg søger oplysninger om Anne Elisabeth Catharine Marcussen, hvor er hun
født ?? Hvornår ?? Og hvem er hendes forældre, de eneste oplysninger jeg har
om hende er nedenstående:

Løgumkloster AB 4, fødte fra 1864 - 1916. AB betyder at det er degnens
udgave af kirkebogen.
Caroline Amalie har nummer 40 i kirkebogen.
Født: 23. August 1866
Døbt: 14. September 1866
Caroline Amalie Gutmann, er uægte datter af Anne Elisabeth Catharine
Marcussen 31 år og den preusiske soldat Carl Gutmann.
Hun blev gravid mens hun var i tjeneste hos forvalter Von Gehler (Her er
lidt tvivl om han hedder Gehler eller Gehlen) i Nordborg på Als.
Faddere: Charlotte Steinmann
Pauline Christensen
Just Ibsen

Indført Nordborg 21. September 1866.

Fra : hannahbo@worldonline~

Dato : 27-08-02 19:19

Det gik vist lidt hurtigt og jeg glemte helt Emma Gad

Med venlig hilsen

Hanne Hansen