Coldplay
Fra : JJ

Dato : 27-08-02 18:44

Hej med jer

Jeg læste i dag en anmeldelse af Coldplay. Anmelderen sammenlignede dem med
navne som REM og U2.... Kan det virkelig passe? Er det virkelig så fed
musik?
Er der nogen af jeg der har hørt deres nyeste: Coldplay "A Rush Of Blood To
The Head"

Mvh
Jakob

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 27-08-02 19:25

On Tue, 27 Aug 2002 19:44:11 +0200, "JJ" <denskarpe@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>musik?
>Er der nogen af jeg der har hørt deres nyeste: Coldplay "A Rush Of Blood To

Coldplay er virkelig fremragende. Den første, Parachutes, er imo noget
nær den bedste debutplade jeg har hørt.
Jeg synes mere det er ovre i Radiohead-genren. Men de har alligevel
deres egen sound. Omdrejningspunktet er klaveret og det gør dem lidt
unikke.
Den nye cd er klart lige så fremragende som den første. Du skal lige
høre den nogle gange, men så ringer den også. Klart et must i
samlingen!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Ole Thomsen

Dato : 27-08-02 20:10

"JJ" <denskarpe@hotmail.com> wrote

> navne som REM og U2.... Kan det virkelig passe? Er det virkelig så fed
> musik?

Rent musikalsk synes jeg det er noget sludder at
sammenligne dem med de nævnte grupper.

> Er der nogen af jeg der har hørt deres nyeste: Coldplay "A Rush Of Blood To
> The Head"

Ja. Hvis man ser bort fra det nummer som tæskes
til døde i radioen er den mere anonym, men også
mere moden end Parachutes.

Jeg synes den er pengene værd.

Ole Thomsen

Fra : Rune Bjerregaard

Dato : 28-08-02 15:12

> Er der nogen af jeg der har hørt deres nyeste: Coldplay "A Rush Of Blood
> The Head"

Klart et godt køb for enhver med hang til melankolsk moden "rock".

Ikke det store hit-potentiale som de andre skriver, men den falder godt i
smag med mine ører.

Rune