[OT] ATT: Åge - Kompressorpop
Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 27-08-02 18:41

Hej Åge. Jeg fik lige en tanke mens jeg klarede opvasken, og ville
spørge dig:

Når du skriver "Kompressor-pop", tænker du så på den slags kompressorer
man bruger, når man f.eks skal sprøjtelakere en bil?

-Sune

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-08-02 20:00

Sune Mika Salminen <not_real@fakeantispamemail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:akgd6t$1aj0$1@news.cybercity.dk...
> [...]
>
> Når du skriver "Kompressor-pop", tænker du så på den slags kompressorer
> man bruger, når man f.eks skal sprøjtelakere en bil?

______

Hihi - Ja selvfølgelig. Har du aldrig selv lagt mærke til ligheden mellem
lyden fra P3 og så den lyd det giver når en kompressor kører for fuldt drøn
i en sprøjtelakeringshal eller i andre tilfælde i forbindelse med et
trykluftbor ved et større vejarbejde på Helsingør-motorvejen.

Hilsen Åge

Fra : Ole Thomsen

Dato : 27-08-02 20:18

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote

> [...]
> i en sprøjtelakeringshal eller i andre tilfælde i forbindelse med et
> trykluftbor ved et større vejarbejde på Helsingør-motorvejen.

Åge, du må fortælle mig hvornår du lytter til
P3. Når jeg gør synes jeg de fylder æteren
med nosseløs samlebånds R&B, og jeg vil
faktisk meget hellere høre den slags musik
du beskriver ovenfor.

Ole Thomsen

Fra : Troels

Dato : 27-08-02 20:26

> Åge, du må fortælle mig hvornår du lytter til
> P3. Når jeg gør synes jeg de fylder æteren
> med nosseløs samlebånds R&B, og jeg vil
> faktisk meget hellere høre den slags musik
> du beskriver ovenfor.

Desværre... det er en lokal udgave af P3 der kun sender på Fur

/Troels

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-08-02 20:53

Ole Thomsen <ot@networks.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:akgj95$pbq$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]
> P3. Når jeg gør synes jeg de fylder æteren
> med nosseløs samlebånds R&B, og jeg vil
> faktisk meget hellere høre den slags musik

________________

Hej Ole

Jeg kan give dig dette link, som måske kan hjælpe dig, til den slags musik.
Håber du bliver tilfreds.
http://www.vd.dk/wimpdocarkiv.asp?page=document&objno=5265

Hilsen Åge

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 27-08-02 21:28

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> ________________
>
> Hej Ole
>
> Jeg kan give dig dette link, som måske kan hjælpe dig, til den slags

Åge - Den her tråd har fået mig til at grine så meget at jeg fik cola i
næsen.....!

Åhhh ja......... Ha hahhaha!!!!!

-Sune

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-08-02 04:45

Sune Mika Salminen <not_real@fakeantispamemail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:akgn0n$1pno$1@news.cybercity.dk...

> Åge - Den her tråd har fået mig til at grine så meget at jeg fik cola i
> næsen.....!
>
> Åhhh ja......... Ha hahhaha!!!!!

_________

Ja ja okay. Overdrivelse fremmer forståelsen.

Fra : Ole Thomsen

Dato : 27-08-02 21:33

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote

> Jeg kan give dig dette link, som måske kan hjælpe dig, til den slags musik.
> [...]

Vejdirektoratet?

Nåååeh, så forstår jeg bedre al din snak om
kompressorer og tæppebankere. Følgende
forklaring kan måske hjælpe dig:

P3 er ikke lyden fra dit åbne vindue når du
kører en tur i din bil. Det er et program i
radioen. Du ved, FM-radiomodtager, ja?

Håber det hjalp på din misforståelse.

Ole Thomsen

Fra : Spliff

Dato : 28-08-02 00:57

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> radioen. Du ved, FM-radiomodtager, ja?
>
> Håber det hjalp på din misforståelse.
>
> At manden ikke kan forsvare sine udtalelser,
bekræfter blot at Åge's holdning til nyere musik
er en fiks ide,der gør at han bare putter alt i en
kasse mærket ubrugelig,før han overhovedet får lyttet
til musikken.

en skam i virkeligheden.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-08-02 04:52

Ole Thomsen <ot@networks.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:akgnlj$g9g$1@news.net.uni-c.dk...

> P3 er ikke lyden fra dit åbne vindue når du
> kører en tur i din bil. Det er et program i
> radioen. Du ved, FM-radiomodtager, ja?
>
> Håber det hjalp på din misforståelse.
_________

Jo tak skal du have. Det hjalp. Men jeg har før taget fejl når jeg troede at
der var et voldsomt vejarbejde igang her udenfor vinduet. Det støjede ad
helvede til. Det var grusomt. Så lukkede jeg vinduet. Det hjalp sgu ikke en
skid. Så opdagede jeg at en flue havde aktiveret fjernbetjeningen så min
radioe var røget over på P3 ved en katastof. Det var simpelthen radioen der
spillede. Det var uhyggeligt. Det var intet vejarbejde. Så`n er der jo så
meget. Man kan jo tage fejl.
Men hvad kan man så lære af det. Jo. Hvis man tror at der er et
vejarbejde igang, så kontroller først om det er radioen som spiller P3.

Hilsen Åge