Win-Family - 2 hold forældre
Fra : K. Thidemann

Dato : 27-08-02 18:19

En mand adopterer hans brors søn.

Hvordan klarer jeg det, da jeg også ønsker Anders anført sammen med
hans adoptivforældre.
http://home1.stofanet.dk/thidemann/aner/per00023.htm#0

Mvh
Ketty Thidemann

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 27-08-02 18:36

Fra Win-Family hjælp ver. 6.02

Adoptivforældre :

Til hver person kan knyttes 2 sæt forældre, de naturlige og adoptiv
forældre. Man skifter mellem de 2 sæt ved at klikke på knapperne Far eller
Mor. Tilstedeværelsen af adoptivforældre markeres ved at 'Far' eller 'Mor'
efterfølges af en stjerne.

Tom Stryhn Sr.
stryhn@email.dk
http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/

Fra : K. Thidemann

Dato : 27-08-02 21:53

On Tue, 27 Aug 2002 19:36:00 +0200, "Tom Stryhn Sr." <stryhn@email.dk>
wrote:

> [...]
>Mor. Tilstedeværelsen af adoptivforældre markeres ved at 'Far' eller 'Mor'

Tak for hjælpen.
Har klaret det nu.

Mvh
K. Thidemann