MS Windows
briani 27239
Modificering af XP?
Fra : SonofonoS

Dato : 27-08-02 17:40

Hej NG.

Hvilket program er bedst til at modificere windows XP? Det skal være et
program som kan ændre udseendet på startmenuen og proceslinine. Ikke bare
skifte farver, men evt lave en rund menu eller flytte startmenuen ind på
midten af proceslininen og flytte uret over til venstre. Nogen der har et
link til et produkts hjemmeside evt med en demo-udgave?

Med venlig hilsen

SonofonoS

Fra : Ikaro

Dato : 27-08-02 20:20

"SonofonoS" <SonofonoS@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> midten af proceslininen og flytte uret over til venstre. Nogen der har et
> link til et produkts hjemmeside evt med en demo-udgave?

det hedder vidst nok styleXp.
http://www.tgtsoft.com/download.html

Det er trial version til 30 days.... eller kan du bare patch den file det
hedder UXTHEME.dll
som ligger ind på C:\windows\system32\ .. jeg vil ikke komme ind på hvordan
man gør det.

Men fidusen ved det er , at du ikke behøver noget software til at bruge
themes* til xp
de fungere simplehen 'out of the box' efter man har 'patched' filen.
Jeg er ret sikket på at du kan finde en som , enten kan hjælpe dig med det ,
eller
kan finde den færdig filen på nettet som du kan download og erstate den
original file.
huske at backup den original file.. man ved aldrig.
Jeg undrer mig, hvorfor har Microsoft© ikke givet enduser den mulighed...
istede er der et andet firma
som muligvis tjener penge på at sælge licences til StyleXp©.. en slags
alliance kunne tænkes..
men anyway .. hvormeget er det ?¿

Themes* : Visual styles til windows xp, kan hentes bla. www.themexp.org
www.deviantart.com
og mange andre sites af sammen still.

Hygge dig.
Det er nogle ret sej themes til Xp , alt fra Mac Aqua til Gnome kopier.

Hilsen
Ikaro