hvem har erfaring med Gigabyte GA-7VRXP
Fra : Thomas Jari

Dato : 27-08-02 17:14

Er der nogen i gruppen der har erfaringer med Gigabyte GA-7VRXP. Både gode
og dårlige.

Mvh
Thomas Jari

Fra : Thomas Jari

Dato : 29-08-02 21:58

"Thomas Jari" <jari@it.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen i gruppen der har erfaringer med Gigabyte GA-7VRXP. Både gode
> og dårlige.

Hmm. på baggrund af alle disse svar købte jeg boardet alligevel. Følgende
ting er monteret:

256mb DDR2700 apacher, Athlon XP2200+, Alpha Pal8045 køler + en 19db pabst
blæser, Geforce GTS2 Grafikkort, Terratec DMXfire lydkort, 40GB WD Harddisk.

Boardet leveres med en god manual og en masse tilbehør + software. Der var
ingen problemer med at samle det hele og alt kørte da jeg startede første
gang.

Nu har jeg kun kørt i ca. 10 timer, men det virker meget stabilt. Har lige
gamet 3 timer Counter-strike uden problemer.

Så ingen dårlige erfaringer indtil videre

Mvh
Thomas Jari

Fra : Lars

Dato : 30-08-02 18:58

On Thu, 29 Aug 2002 22:57:45 +0200, "Thomas Jari" <jari@it.dk>
wrote:

>Hmm. på baggrund af alle disse svar købte jeg boardet alligevel.

Måske var dit spørgsmål bare for bredt formuleret? Hvis det var
fordi du gerne ville læse en anmeldelse af boardet så er der jo
nok at tage af.

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : Thomas Jari

Dato : 30-08-02 20:06

> Måske var dit spørgsmål bare for bredt formuleret? Hvis det var
> fordi du gerne ville læse en anmeldelse af boardet så er der jo
> nok at tage af.

Jeg har læst alt hvad jeg kunne finde om boardet. De fleste steder for det
gode anmeldelser, så jeg undrer mig over at ingen kunne komme med bare et
lille svar. Jeg tolker det som om der ikke er særlig mange som har købt det.
Folk går vel efter de mere kendte mærker som Asus og Soltek.

Btw. Det kører stadig utrolig stabilt. Jeg var spændt på om jeg kunne få
køleren (Alpha pal8045) til at være der. Ifølge producenten af køleren kan
den ikke, men der var ingen problemer overhovedet.

Mvh
Thomas Jari

Fra : Lars

Dato : 31-08-02 18:16

On Fri, 30 Aug 2002 21:06:13 +0200, "Thomas Jari" <jari@it.dk>
wrote:

> Jeg tolker det som om der ikke er særlig mange som har købt det.

Tja, det kan selvfølgelig godt være.

>Folk går vel efter de mere kendte mærker som Asus og Soltek.

Eller også er 7VRXP ikke længere så interessant nu når 7VAXP er
på markedet?

Fra : René

Dato : 01-09-02 11:06

> [...]

>gamet 3 timer Counter-strike uden problemer.
>
>Så ingen dårlige erfaringer indtil videre

Det siges også at være boarded på diverse testsider.

René