Skærme
Fijala 3554
Hansol 710P
Fra : Morten

Dato : 15-02-01 01:03

Jeg overvejer at købe Hansols 710P (17"). Er der nogen der har nogen
erfaringer/kommentarer til dette valg? Da den desværre kun bliver forhandlet
af internetbutikker i Jylland (såvidt jeg kan se), kan jeg ikke komme til at
se den. Er der nogen der kender til en forhandler i Københavnsområdet?

Mvh
Morten

Fra : Lind

Dato : 15-02-01 14:22

Hej

Jeg har lige købt skærmen til min sambo, jeg skulle lave en god "billig"
computer. Jeg købte den på baggrund af Alt Om Datas test i Februarudgaven
2000 hvor den havde fået meget ros. Jeg er også fuldt tilfreds med købet.
Dog har hun kun haft den en uges tid, men der har ikke været problemer
overhovedet. Kan gå i 1600 x 1200 i 75 Hz.
Jeg vil mene at det er et af de bedste køb, i den prisklasse. Ellers skal
man op og give 3000,- for en LG-skærm.
Jeg kender ikke nogen forhandlere i KBH. Jeg købte den hos Midt Data, og den
var der dagen efter : - ).
Sådan skal det være !!!!

Venlig Hilsen

Martin