MS Windows
briani 27239
Billedwiever
Fra : goofy

Dato : 27-08-02 15:49

Hej NG
Jeg håber det er den rigtige gruppe.

Jeg bruger xp home.dk og alt har fungeret optimalit indtil idag.
Pludselig vil " Guiden til billedoverføring" ikke starte når jeg kommer mit
kort i kortlæseren, der er tilsluttet usb port.

Jeg har prøver at være inde i " egenskaber" på den pågældende enhed men
intet hjalp.
Hvordan får jeg guiden til at starte igen når jeg sætter mit kort i?

Med venlig hilsen
Steen Vinbæk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-08-02 16:20

"goofy" <nospam@oncable.dk> wrote in message
> [...]
mit
> kort i kortlæseren, der er tilsluttet usb port.

Jeg bruger ACDSee til billedoverførsler (fra USB-digicam).

Prøv det, jeg synes det er en kanon løsning

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen