MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fjerne bruger i WinXP Pro
Fra : Kong Kent

Dato : 27-08-02 15:25

Hejsa dk.edb.system.ms-windows

Jeg har et lille problem. Da jeg installerede Windows XP Pro troede jeg, at
det ville være smart hvis kæresten og jeg fik vores egne brugere. Så det
blev gjort, og nu irriterer det mig grænseløst at jeg skal trykke på enten
mit eget navn eller kærestens for at komme ind i XP. Det er sq nemmere hvis
det bare automatisk går ind, for min kæreste bruger alligevel mit når hun
bruger computeren :)

Nogen der kan hjælpe mig således den ene bruger bliver fjernet?

--
Kent.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!

Fra : Mr. Larsen

Dato : 27-08-02 18:10

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruger computeren :)
>
> Nogen der kan hjælpe mig således den ene bruger bliver fjernet?

Kan du ikke bare slette hendes Brugerkonto?
/Mr. Larsen

Fra : Kong Kent

Dato : 27-08-02 23:26

> Kan du ikke bare slette hendes Brugerkonto?

Det kunne jeg da bare. Vidste bare ikke hvor jeg skulle lede, men så slog
det mig. "Kontrolpanel" selvfølgelig. Tak for at du gad sparke min hjerne i
gang igen :)