Hvornår er disse numre fra ?
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 27-08-02 14:39

Spandau Ballet - Gold
Rick James - Superfreak
Sister Sledge - American Generation

Ikke hvornår de hittede, men indspilningsåret. Også gerne fra hvilken LP

Jeg kan ikke finde det via google

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Kristian

Dato : 27-08-02 14:58

Hej,

> Spandau Ballet - Gold
Fra 'True', 1983

> Rick James - Superfreak
Fra 'Street Songs', 1981

> Sister Sledge - American Generation

Ved det ikke, men prøv evt. www.allmusic.com

VH
Kristian

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 27-08-02 15:46

[2900] Jesper Haaber Gylling wrote:
> Sister Sledge - American Generation

Tænker du ikke på The Ritchie Family? Ikke at jeg ved noget om det, men på
www.allmusic.com har de kun en, som har indspillet nummeret, og det er The
Ritchie Family på pladen American Generation fra 1978.

/Nikolaj

Fra : Kristian

Dato : 27-08-02 15:54

Hej,

> Tænker du ikke på The Ritchie Family? Ikke at jeg ved noget om det, men på
> www.allmusic.com har de kun en, som har indspillet nummeret, og det er The
> Ritchie Family på pladen American Generation fra 1978.

.... men Sister Sledge lavede et nummer der hed 'American girls' (eller sådan
noget). Måske det er det, du hentyder til?

Kristian

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 27-08-02 15:52

Kristian <kristian@comhjem.dk> wrote:

> Hej,

> ... men Sister Sledge lavede et nummer der hed 'American girls' (eller sådan
> noget). Måske det er det, du hentyder til?

Nope. Det hedder All American Girls. Fedt nummer i øvrigt.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 27-08-02 15:50

Nikolaj Borg <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote:

> Tænker du ikke på The Ritchie Family? Ikke at jeg ved noget om det, men på
> www.allmusic.com har de kun en, som har indspillet nummeret, og det er The
> Ritchie Family på pladen American Generation fra 1978.

Jamen det er det da også. Det er fordi de er downlodet via LimeWire og
dér har folk ikke altid styr på deres kunstnere.

Konge.

Er du selv til disko ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Kristian

Dato : 27-08-02 16:04

Hej,

[klip]
> Jamen det er det da også. Det er fordi de er downlodet via LimeWire og
> dér har folk ikke altid styr på deres kunstnere.

Det er bl.a. derfor det er fedt at eje pladerne selv....

/ Kr.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 27-08-02 16:17

Kristian <kristian@comhjem.dk> wrote:

> Hej,
>
> [klip]
>
> Det er bl.a. derfor det er fedt at eje pladerne selv....
>
> / Kr.

Jep, men jeg solgte mine 800, da jeg købte CD - egentlig havde jeg troet
at det ville være nemmere at skaffe dem igen på CD.

Eksempelvis har jeg længe ledt efter Hot Chocolates "Going through the
motions", men den findes desværre ikke på CD.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 27-08-02 16:05

[2900] Jesper Haaber Gylling wrote:
> Jamen det er det da også. Det er fordi de er downlodet via LimeWire og
> dér har folk ikke altid styr på deres kunstnere.

Lyder bekendt...

> Er du selv til disko ?

Næh, ikke udpræget, men derfor kan man jo godt hjælpe alligevel

/Nikolaj