Søren poppe med "Du Ka ikke sige nej"
Fra : Michael Sørensen

Dato : 27-08-02 14:34

Er der nogen, der ved, om Søren Poppes rimelig nye sang "Du kan ikke isge
nej" kan købes som single eller om han er ved at lave et album den er med på
eller andre måder hvorpå den kan købes/skaffes? Kommer den overhovedet i
radioen?

På forhånd tak.

Fra : Kristian

Dato : 27-08-02 14:51

Hej,

Sangen hedder Jeg Kan Ikke Sige Nej, og var med på soundtracket til
Humørkortstativsælgerens søn (oorn'li titel)...
Der skulle være et nyt album på vej med SP, men om sangen er med der på, ved
jeg ikke.

Du kan iøvrigt høre sangen her:
http://comhjem.dk/humorkort/

Venlig hilsen
Kristian

Fra : Karina Hjorth

Dato : 27-08-02 16:00

> Der skulle være et nyt album på vej med SP, men om sangen er med der på,
ved
> jeg ikke.

Albummet skulle i øvrigt udkomme 23. september, mener jeg.... Søren har sin
egen hp under opbygning på http://www.poppepop.dk/ - den skulle have været
oppe i juni, men den kører ikke endnu (det må dog være lige på trapperne så)

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.shubidua.nu/salimata/ - dedicated to my fosterchild from Mali

Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 27-08-02 20:04

> [...]
> Humørkortstativsælgerens søn (oorn'li titel)...
> Der skulle være et nyt album på vej med SP, men om sangen er med der på,

"Jeg kan ikke sige nej" vil være med på det kommende album, men nummeret er
langt fra den "stil" resten af albummet vil afspejle.

Albummet produceres af "Jan Lysdahl" og den næste single skulle gerne være
på radio i starten/midten af september.

venlig hilsen

Henrik Fuglesang
www.henrikfuglesang.dk

Fra : Michael Sørensen

Dato : 27-08-02 22:33

> "Jeg kan ikke sige nej" vil være med på det kommende album, men nummeret
er
> langt fra den "stil" resten af albummet vil afspejle.

OK og tak for svarene. Men "Jeg kan ikke sige nej" minder i stil om Rollo &
King. Hvad med resten af albummet, hvad minder det så om? Har du hørt nogle
af de øvrige sange på albummet? (hvor?)

> Albummet produceres af "Jan Lysdahl" og den næste single skulle gerne være
> på radio i starten/midten af september.

Sjovt nok siger du, at den næste single skulle komme i radioen, men den
første ("Du kan ikke sige nej") har jeg KUN hørt EEN gang i radioen, og det
var mig selv, der ringede ind og bestilte den.

Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 29-08-02 07:51

> [...]
&
> King. Hvad med resten af albummet, hvad minder det så om? Har du hørt

Jeg har hørt store dele af albummet i forbindelse med mit arbejde, hvor jeg
bl.a. har med Søren Poppe og produceren Jan Lysdahl at gøre.

Det kommende album bliver mere "voksent" (end Rollo & King), med en kærlig
tanke til det tidlige Søren Kragh-Jakobsen.

venlig hilsen

Henrik Fuglesang